Dzisiaj jest 25 sie 2025, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2011, 16:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
Tak jak w temacie.Mam problem z v-max.Moj skuterem jest po swapie na lc.Wsadzilem do niego wario s6 sp,rolki 5g,sprezyne medium,gaznik 17,5,wydech doppler s3r,sprezynki sprzegla zolte i max na tym jade 70km/h mierzone samochodem(ostatnio nie moglem dogonic speeda 2 z tecnigasem).Jak cos mam sprzeglo od keewaya i korektor.Jaki moze byc powod ze jest tak maly v-max?Moze to jest to ze mam korektor od keewaya i sprzeglo?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
moze za twarda sprezyna ? mialem ten sam problem jak zalozylem ta sprezyne z kompletu co byl z wariatorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
i te rolki sa nieco za ciezkie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Możliwe ze za twarda centrala, jeżeli masz możliwość sprawdź jak chodzi na korektorze od Minarelli.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
Bede raczej mial.Na seryjnej centralce tez tak jezdzil.Koledzy mi mowia ze to powod ze nie mam orginalnego sprzegla i korektora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A od czego masz silniczek??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 16:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
nike375, Joga RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A przypadkiem w Jogurcie nie były takie same przełożenia jak w Neosie??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 20:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
Ale co to ma do tego?Chce wiedziec co jest powodem ze tak wolno jedzie.POMOZCIE!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Co ma do tego??, Jeżeli masz krótkie przełożenia jak w neosie to ciężko będzie osiągnąć taka prędkość jak na przełożeniach długich np. aerox/sr.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nike375, kolektor i sprzęgło nie ma nic do tego. Są identyczne. Według mnie masz krótkie przełożenia i nie wyregulowany napęd do tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 22:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 10:54
Posty: 120
Lokalizacja: Okolice Piaseczna
Pojazd:
sebagbw, a ja ci mowie ze ma bo w evo i racingach by nie wymieniali korektorow tak poprostu.Jest wiekszy uskok paska i wieksza predkosc.Korektor i sprzeglo od keewaya nie jest takie same bo od chinola jest wszystko przystosowane pod niego.Regulacja taka byla ze wsadzilem sprezyne medium i sprezynki sprzegla zolte.Zmienie te sprzeglo wraz z korektorem i sie zobaczy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Wierzu, przecież Ty nie masz evo, racinga czy nawet sporta. Tylko wario i wydech, sam miałem zestaw od keewaya kolektor + dzwon i od minarelli i jest to to samo. Tyle że keeway dzwon 112mm a minarelli 107mm. Ale osiągów to nie zmienia. Po prostu regulować musisz. Sprawdź też stan cyla, bo jak słaba kompresja to i v-max marny.


Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 9:58 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy