Dzisiaj jest 02 lut 2025, 15:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
A co jeśli mam nowy cylek który nie chodził od października do teraz i za tydzień będe chciał go odpalić po raz pierwszy ? Wtedy trzeba chyba czekać z 10 minut aż wszystko się ładnie ułoży i nasmaruje ?




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
No to logiczne ze chyba nie wsiądzie na zimnego i maneta na maxa :razz: musi postać nagrzać się ułożyć i powili można zacząć docieranie ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 16:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kondi93-jesteś juz na etapie że możesz zapalać :!: :?: Melduj co to było :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Ja nie dawno robiłem remont, po złożeniu od pierwszego kopa zagadał, tylko teraz jak jest zimny to trochę "pierdzi" ale jak sie nagrzeje to jest ok, i zrobiłem za mocną mieszankę, bo zalało mi 3 różne świece, dopiero stara, oryginalna daje radę to przepalić :mrgreen:




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:22 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Przy docieraniu , nie żałuj oleju , lepiej więcej niż za mało. Kiedyś lało się w stosunku 1:33 :smile:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Tyle że ja mam dozownik automatyczny.




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:26 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ale jest tam chyba możliwość zwiększenia dawki oleju?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Ja oprócz dozownika robie słabą mieszankę, jak kopci to koniec, ale smarowanie mam pewne




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:33 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
I bardzo dobrze robisz , przemęczysz się z tym "kopceniem" z komina, ale masz pewność, że masz dobre smarowanie i nie zatrzesz cylka :smile:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja w tym sezonie zrobiłem full sporta, silnik chodzi 4 minuty i wio w drogę bo tak mi się nie rozgrzeje, mam wyjęty termostat i pompę wody sportowa. Na wolnych obrotach cylka nie rozgrzejesz więc stanie powyżej 5 minut uważam za zbędne, tylko za 1 razem po założeniu cylka :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Ale ty masz LC a ja AC i ogólnie niech pochodzi nawet 1-2 min spokojnie i to już sporo da




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:58 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czekanie 4 czy 5 min, aż się rozgrzeje to jakieś niporozumienie, wiadomo że odpalasz i delikatnie jedziesz, a dopiero pochwili dasz gaz na ful. Co zaś się tyczy termostatu to mam inne zdanie. Temperatura jest bardzo ważna, oczywiście właściwa temp., silnik powinien jak najszybciej uzyskać optymalną temp. czyli około 80 stopni. Zachowanie tej temp. jest potrzebne dla właściwej pracy silnika (bilans cieplny silnika). Termostat utrzymuje tą temp. otwiera się (w zależności od typu) przy 82-85 stopni, puszczając płyn na chłodnicę, a zamyka przy ponad 70*. Powinieneś założyć termostat bo silnik masz niedogrzany.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przy tuningu termostat dobrze się czujesz ? ja mam teraz optymalne chłodzenie cylek się szybko też grzeje więc wszystko jest w najlepszym porządku, termostat to sobie używaj przy serii a nie przy 70 cc ! :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 21:31 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Co dla Ciebie znaczy optymalne chłodzenie ? Lepiej napisz jaką temp. masz podczas jazdy! Czy uważasz , że pełne otwarcie termostatu nie przepuszcza płynu do chłodnicy? Czy wiesz jaka jest temp. silnika w układzie chłodzenia zamkniętego? Popatrz na wskaźnik temp. w samochodach, przy jakiej temp. jest czerwona kreska na wskaźniku .
Nie musisz tak wykrzykiwać tą 70, na mnie nie robi to wrażenia , ja mam skuter 250


Ostatnio zmieniony 28 lut 2009, 22:40 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 23:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
adames pewnie gdzieś jest ale nawet nie wiem gdzie :P




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
adames ale mi chodzi o co innego, jeżeli masz 250cc i masz standardowy termostat to jest git. Ale jeżeli zamiast 250cc wrzuciłbyś 350cc to wtedy musiałbyś swój termostat wyjąć bo chłodzenie by nie nadążało, ponieważ jest wykonane do chłodzenia niższej pojemności cylindra. A tym większy cylinder tym bardziej się grzeje, dlatego tak samo jest w skuterach jeżeli masz 50cc to możesz mieć termostat ale jeżeli masz 70cc to chłodzenie może nie nadążać (no chyba, że masz alu cylek).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 14:07 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Termostat reguluje temperaturę , za wydajność chłodzenia odpowiada pompa i chłodnica (i ilość płynu) jeżeli standartowa chłodnica jest za mała, to może trzeba pomyśleć o większej? Napisz jaką masz temp. silnika i po jakim czasie Ci się nagrzewa




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie mierzę temperatury silnika, termostaty w małych pojemnościach dojść szaleją. W korku zamykają Ci obieg, nie wiesz kiedy ruszysz i silnik nie wiadomo czy zdąży się ochłodzić. Dlatego ja przy swojej 70cc nie stosuje termostatu jak większość zapewne osób.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 17:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tak więc wyszło, że opierasz swoją teorię na filozofii, z góry zakladasz że się przegrzewa, a nie wiesz jaką ma temperaturę. Oczywiście robisz jak chcesz, ale powinieneś założyć sobie dobry wskaźnik temp.który podawałby temp. w stopniach (choćby tymczasowy), i sprawdzić swoją teorię. Pamiętaj silnik do swojej optymalnej pracy potrzebuje jak najszybciej się nagrzać i utrzymywać stałą temp.
ps. Ja przy chłodnicy mam wentylator, który chłodzi płyn podczas stania w korku.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: przepalnie
Post: 01 mar 2009, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Fachowcy i ci co znają temat nie zalecaja przepalania. Mówie tu o krótkim odpalanie czy przejażdżce która nie gwarantuje w pełni rozgrzania silnika. Jest to szkodliwe dla silnika. Dlatego ja zimuje sprzęt bez przepałem gdyz a odpala mi po zimie od 2 kopa bez problemu.




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 13:56 przez przemas22, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy