Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: problem w s9.
Post: 20 cze 2011, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
Witam, cos mi sie stalo w kymolu, ale nie wiemsam co ! jechałem 55-65 i cośmi mocno zaczelo trzec w silniku,niewiem dokaldnie gdize bo jechałem, zaczol lekko hamować, zwolniłem to wszystko było dobrze, mlżliwe ze to okladziny sprzegla albo rolki zuzyte ?




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
KowalTT, tak z opisu ciężko coś Ci powiedzieć.
Jaki masz przebieg? Możliwe, że go przegrzałeś i coś z tłokiem. Sprawdź przekładnie, rolki, sprzęgło, jeżeli jest ok to może być coś od strony cylindra. Nie dymi?, nie ma problemu z odpaleniem jak jest zimny?




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
Przebieg 17k.ponad !
ja kjest zimny nie ma problemu. jak ciepły to raczej tez nie. Ale niedawno zalałem nowy olej. orlen platinum 2T. czy cos takeigo, w szarej butelce. możliwe ze przez zmiane oleju ?




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Ciężko powiedzieć, jest to jeden z gorszych olejów na pewno.
Polecam Mobil, Mutul lub Castrol pól syntetyk, albo syntetyk (nie mineral), ja osobiście jeżdżę na Mobilu. Jeżeli nie dymi bardziej niż wcześniej, nie ma problemu z odpaleniem i nie stracił mocy to myślę, że nie jest to wina cylindra, choć jej nie wykluczam.
Sprawdź przekładnie, wariator, sprzęgło i olej w przekładni. Jak tam będzie wszystko ok musisz kupić uszczelki i zdjąć cylinder i sprawdzić co tam się dzieje.

Tarcie od wariatora raczej nie, od łożyska sprzęgła/przekładni może być, może klocki hamulcowe, z może cylinder. Jest kilka powodów, które mogą wywołać tarcie.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
to było tutaj w przekaldni gdzies, miedzy wariatorem a sprzeglem mniejweicej. Wina paska ? czuje troche ze stracil na mocy.




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:17 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
zielok100, te oleje co podałeś to najgorsze oleje na rynku, zobacz.. gdzieś na necie był test i najlepiej wypadł valvolne, zachwalany motul i castrol to shit :] Co do problemu kolegi to możliwe że tłok zaczął puchnąć bo przy przebiegu 17k to dość możliwe.




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
i co z nim zrobić? xD




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:43 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Zobacz cylek, ewentualnie szykuj się na szlif i zmiane tłoka, jak mówisz że po zwolnieniu ok było już, więcw czym problem? :)




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
mkarwel@o2.pl, heh najgorsze podałem? Tylko wytłumacz mi dlaczego na tych właśnie olejach samochody przejeżdżają o wiele więcej tysięcy kilometrów niż na tych niby rekomendowanych olejach. natomiast my testowaliśmy już kilka olejów i te co w rankingach są na czołowych miejscach są o tyłek potłuc. W niektórych samochodach tłoki zachodziły jakimś dziadostwem, a po wlaniu oleju Mobila ten efekt ustępował.
W 2t olej mobil/castrol zapewniają bardzo dobre smarowanie, jak i dobrze są przepalane przez skuter. Są niedrogie, a dobre i nie sugeruje się żadnymi wykresami.

KowalTT, jak sprawdziłeś przekładnie i jest ok, przejedz się jeszcze raz, rozgrzej go jak będzie znowu się coś dziać napisz, a spróbujemy pomóc.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 20:40 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Wiedziałem że będzie kłótnia o te oleje :P




_________________

S9 NA SPRZEDAŻ PISAĆ PRIV LUB GG 12534370




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
srac na oleje ! co mi trze ! ?




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
KowalTT, sprawdziłeś przekładnie?




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
jutro, musze coś ogarnac z srubami, bo mi sie okragle zrobiły,prawdopodobnie rozwierce i nowe wkrece.




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Sprawdź przekładnie, jak będzie ok będziemy myśleć dalej.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 19:17 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Pytanie na szybko. Przed chwilą założyłem next-r'a. Przy seryjny rolkach ma muła do około 45-50km/h. Mam jeszcze rolki 5.5g. Gdyby okazały się za lekkie mogę dać 3 seryjne i 3 te 5.5g ułożone na przemian?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Myślę, że te 5,5 będą dobre, ale jeżeli okaże się, że są za lekkie to można na przemiany do wyregulowania napędu. Potem kup o danej wadze rolki i włóż te prawidłowe.
Pamiętaj, aby wkładać na przemian bo w innym wypadku spowoduje to bicie na wale co może go uszkodzić.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:06 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
5.5g spowodowało ciągłe przyspieszanie od 0 do 80 przy obrotach na poziomie 9,5 tys. Fajnie pracuje, ale szkoda mi zarówno silnika jak i kasy na paliwo :D
Oczywiście pomieszać chciałem testowo. Jaka jest gramatura oryginalnych?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Seryjne mają 8,4g. Teoretycznie masz racje szkoda silnika, ale w praktyce silnik się męczy jak nie może się wkręcić na obroty. Ja przy swoim Tecnigasie Trek miałem rolki 6,5g to miałem muła przy 50-55, miałem 4,5 to nie chciał chodzić, 5,25g dobrze chodził ale obroty wysokie, 5,5g fajnie chodził, dobry V-MAX ale wysokie obroty, teraz mam 6g i ma dość dobre obroty, ale mogły by być niższe. Wymieniłem pasek sprawdzę jeszcze te 6,5g.
Na każdych rolkach V-MAX był taki sam tylko obroty się zmieniały.
Czasami za niskie obroty bardziej niszczą silnik i zwiększają spalanie niż te wyższe (optymalne)




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy