Dzisiaj jest 22 lut 2025, 14:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2011, 20:41 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Witam,
Tydzień temu jadąc w trasie (ok. 60km) skuterek po niezłej górce nie chciał już przyspieszać, a jego prędkość oscylowała w granicach 40km/h. Wiedziałem, że nic dobrego to nie wróży. Po dojechaniu do domu, skuterek odczekał dzień, po czym przejechałem się nim ponownie, ale problem nie ustał. Zabrałem isę za rozbieranie. Obstawiałem tłok i pierścienie. Po rozebraniu okazały się być w nienajlepszym stanie. Wymieniłem te podzespoły na nowe wraz złożyskami na wale (minimalny luz posiadały). Wszystko poskładałem odpaliłem skuterka jadę na jazdę próbną, a problem ten sam. Skuter jak szalony buja się do 40 km/h (2-3s) i nagle koniec. Nie może sobie poradzić z przekorczeniem tej wartości. Wina sprzęgła? Jakaś sprezyna poszła? Może centralna?

Wario oryginalny (rolki 7g), gaźnik Delorto 17mm, tłumik LeoVince SP3, moduł odblokowany, sprzęgło chyba seria z dzwonem od Zippa.

Pozdrawiam,


Ostatnio zmieniony 17 cze 2011, 15:47 przez Lejnus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 21:04 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A zobacz pasek jeszcze czy jest starty mocno.




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 21:05 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Pasek prezentuje się zdrowo, nowy nie jest, ale tragicznie też nie wygląda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 21:20 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A to jest 50 czy 70 ?




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 22:04 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
50ccm. Przed tym tragicznym momentem śmigała 65-68km/h (pewnie przez wario tylko tyle). Skuterek był z Niemiec sprowadzony 4 lata temu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 8:38 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Dla mnie to wina paska i wariatora (rolki).




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 11:51 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Nowy pasek nie pomógł. Rolki były kwadratowe więc wymieniłem na cięzsze ale niemal nieuzywane. Dalej to samo. Gaźnik czysty, membrana?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:04 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Odkręć króciec i zobacz czy są mocno sztywne. Ja bym jeszcze założył inne rolki (lżejsze).




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Wiem, że na tych rolkach śmigała jak szalona. Poprostu zachowuje się jakby brakowało jej mocy, a wczoraj nawet charakterystycznie strzeliła przy gwałtownym ruszaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 14:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Kopresje zmierz.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 15:03 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A sprawdziłeś membramy ? Dla mnie to gaźnik trzeba wyregulować albo coś mu się powaliło też tak miałem.




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 9:21 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Wstawiłem najlżejsze rolki jakie posiadałem (chyba 4g), wyregulowałem gaźnik i jest jako tako. Tzn. buja się juz do tych 65km/h, ale dalej ma muła. Przed tą tragedią zawsze ciągneła jak szalona do 35km/h potem do 45 się uspokajała i po tej magicznej liczbie dostawała drugi oddech, który wyrywał ręce. Teraz tego nie ma :roll: Poprawienie fabryki na nic się nie zdało? A może jak się rozchodzi to będzie lepiej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
żółta to jest chyba 8% a biała nie pamiętam ja mam wario malossi i żółtą sprężynę i jest ok ;)

P.S
Pomyliłem tematy... ;/




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 15:53 przez Matek04, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 14:20 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Jaką masz dysze ? Jaki filt (seria/sport) ?




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 15:17 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Dysza duża 63 mała 32 czy 33 coś koło tego :roll: Filt seria z nowiótkim wkładem :)

To nie gaźnik, bo mam go skręcone na maxa, gdyż na każdym inny mustawieniu nie może sobie poradzić z dostarczanym przez tego potwora paliwem. :D

Jutro wstawiam stary tłok (chiński), coś czuję, że to będzie to :D


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 19:58 przez Lejnus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 20:30 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Raczej nie. Mówie Ci to coś z gaźnikiem...




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Chodzi o to, że przed remontem nie maiła mocy ze wzglęgu na walnięte uszczelniacze, a teraz na nowym tłoku i pierscieniach nie ma kompresji, więc jak wstawie stary tłok na nowych piersieniach do niego dopasowanych to musi śmigać. A dlaczego nie działa na obecnym tłoku tak jak nalezy? Wydaje mi sie ze ten cylinder nie jest oryginalny. Smierdzi mi tu Speedfightem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:40 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A tłok sztywno chodzi w cylindrze tzn. nie ma luzów ?




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 14:16
Posty: 27
Pojazd:
Właśnie cudownie schodził w sklepie. Zabrałem dla pewności cylinder i jak włożyłem tłok z pierścionkiem to elegancko schodził jak w rozgrzane masło. A teraz dzwoni jak sieczkarka i mocy nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 20:56 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A pierścienie zapiołeś na zamek jak wkładałeś ? Może, któryś pękł..




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy