Dzisiaj jest 20 lip 2025, 18:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2011, 5:10 
*

Rejestracja: 21 cze 2011, 4:56
Posty: 2
Pojazd:
Serwis dokonywał wymiany linki przy gazie, po tej drobnej zmianie skuter po przejechaniu około 10 KM przestał reagować normalnie na manetkę, nie przyśpieszał etc. aż w końcu przestał zapalać. Oddałem go ponownie do tego samego serwisu, zadzwonili z info że silnik został całkowicie zatarty.

Nie wiem jak to się mogło stać, zawsze leję taką samą mieszankę na 1 litr paliwa 1 miarka oleju. Mieszam w 5litrowym pojemniku i dopiero wlewam. Czy niespodzianki z linką mogły mieć na to jakikolwiek wpływ?
Ten serwis zaproponował takie opcje naprawy jedna do wyboru:
1. zestaw naprawczy chiński (cylinder z czymś tam), najtańszy - 190 zł
2. tunigowany, rzekomo wzmocniony - 300 zł
3. "z najwyższej półki" - 400 zł

+ 150 zł za robociznę.

Czuję się oszukany, skuter przed wymianą linki nie sprawiał żadnych problemów z zapalaniem, gaźnikiem etc. Oni są przekonaniu że źle przez nich wymieniona i niedopasowana linka (przyznali się) nie ma żadnego wpływu na to co się stało z silnikiem.

Co robić w takiej sytuacji, walczyć czy po wyłożyć kasę na któryś z tych zestawów?

Z góry dzięki za pomoc!
Jerry


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 6:44 
**

Rejestracja: 11 mar 2010, 20:35
Posty: 224
Lokalizacja: okolice Żyrardowa
Pojazd:
mysle ze linka gazu nie ma nic do zatartego silnika :/ a jezeli chodzi o ktory cylek wybrac to moim zdaniem te chinskie odpadaja, lecz ten ,,tuningowany" to tez chinszczyzna! wez ten ,,z najwyzszej półki" :mrgreen: albo sam kup cylek i niech ci go wlaza :) bedziesz mial pewnosc ze cos pozadnego siedzi :D




_________________

SENDA DRD ! <3 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208585

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 7:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 7:53
Posty: 49
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
Po tym co napisałeś to dobrze ci odpowiedzieli, skuter bez linki też powinien odpalać!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 10:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Dlaczego wymienili linke ? Urwała sie ? Może jej końcówka wpadła dalej do króćca i sie zatarł. Teraz wymyślam no ale może tak było....?
Dziwne ze akurat po 10 km padł. Jakie obroty utrzymywałes po wyjechaniu z serwisu ?
Nie każdy serwis ale akurat ten może probowac sie bronić.
Też pracowałem w serwisie 2T jako mechanik ( nie praktyka) . Wiesz co zrób, jedź i obejrzyj tłok, masz do tego prawo. Zobaczysz jakiego typu jest to zatarcie. Cieplne czy tez mechaniczne




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 7:53
Posty: 49
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
sławek5t, faktycznie wymyślasz :mrgreen: Pojechać zobaczyć może a nawet powinien. Mógłbym się założyć że linka nie była przyczyną, jedynie jak będzie plótł głupoty to zostanie wyśmiany :roll: Nie raz widziałem jakie zwłoki ludzie dają na serwis, byłem świadkiem jak chłopak przywiózł na przyczepce skuter poprosił o wymianę paska co serwis mu zrobił po czym robił drakę że skuter nie jedzie. Dostał piękną odpowiedz z uzasadnieniem zapakował rupcia i pojechał do domu :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 10:11 
*

Rejestracja: 21 cze 2011, 4:56
Posty: 2
Pojazd:
OK, zrobię tak że kupię sam a oni zrobią. Moglibyście mi pomóc i podać jakieś linki do jakiś polecanych zestawów? Mogą być tańsze, droższe - coś wybiorę, byle to nie był chłam.

Będę bardzo wdzięczny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Najlepiej zrobić szlif seryjnego cyla + tłok vertexa/meteora.

Wymiana cylindra jest bardzo prosta, Zaoszczędziłbyś 150zł i zbędnych nerwów z tym ,,serwisem''.


Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 10:22 przez nike375, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 10:24 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Weź lepiej go daj znajomemu te 20-30zł za wymianę i będzie taniej ale nie dawaj 13 latkowi tylko komuś kto się zna ja zamiast 100 za wymianę w 4t dałem 20zł znajomemu mechanikowi 2 godzinki spokojnej roboty bez pośpiechu i jeździ ;p




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 7:53
Posty: 49
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
stuner16 ma racje,lepiej jest dać kilka groszy... skoro z linką pojechał do serwisu a tu miałby wymienić cylinder :shock: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy