Dzisiaj jest 02 sie 2025, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2011, 12:41 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
Witam.

Jestem posiadaczem Malaguti F12 Phantom R z 2009 roku. Niestety ma on pewną wadę którą jest silnik CPI/Keeway. Chciałbym zwiększyć mu trochę mocy, na początek planuje zakup takich części:

Sprężyna dociskowa Malossi Racing, niebieska +106%
Sprężynki sprzęgła Hebo,
Wydech Stage6 Pro Replica CPI, Keeway
Wariator Malossi Multivar, CPI / Keeway d.16mm
Rolki Stage6 19x15,5 zestaw 4 rodzaje
+dysza główna 75 lub 80.

Chciałbym się dowiedzieć ile da mi taki zestaw i czy wszystko napewno będzie pasować do tego skuterka. Z góry dziękuje:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Pasować będzie a v-max około 80 może ponad trochę nawet.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:46 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
Czyli jest okej, a nie da się z tego jakoś wykaraskać żeby tak 85-90 leciał? Jak już to co musiałbym dokupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Cylinder lepszy ;P




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:48 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
cylindra nie zamierzam kupować szkoda haju, lepiej na auto i prawko zaoszczędzić. To wiecie co mógłbym dokupić?;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:49 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
na yt jest od zarąbania filmików że koleś na AC serii cisną nawet tak do 115, tylko że wymieniony miał jeszcze gaźnik bodajże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Licznikowe 115, ale na pewno nie na seryjnym cylindrze CPI, keeway.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:51 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
To jak da radę jeszcze coś dołożyć żeby leciał 85-90?;)


A gdybym zakupił mallosi mhr?;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 12:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tu problem tkwi w cylindrze. To za słabe chińskie gówienko jest.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:04 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
nie-da-rady-z-niego-nic-wykaraskać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:04 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
ile-twój-kiłej-leci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Nie da rady. Z tecnigasem next-r, wario top racing ng, dociskową szarą top racing, nieb sprężynkami sprzęgła (nie jest tak do końca dobrze wyregulowany) , gaźnikiem 17,5 tec z trochę za małą dyszą 75 gps'owe




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:09 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
aha-hmm... cholera-cienko-szkoda-trochę.No-ale-nic-jakoś-musi-lecieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:10 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
a-dyszę-jaką-najlepiej-byś-mi-radził?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
A czemu u Cb jest silnik CPI? W malaguti czasem minarelli nie ma?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:12 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 11:37
Posty: 36
Pojazd:
może-przejdziemy-na-gg?9331036 pisz;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
lamal pisze:
A czemu u Cb jest silnik CPI? W malaguti czasem minarelli nie ma?


W tych nowych jak się nie mylę są już silniki CPI/KEEWAY :ups:
Weź zrób swapa a nie pchaj się w ten silnik Cpi :roll: Ja tego żałuje do dziś , wczoraj wrzuciłem sobie silnik malagi f12 (minarelli) i na rolkach 4 grama dociskowej Top Racing +30% i na secie: Gaźnik 19mm filtr stożkowy oraz wydech polini For race 3 v-max to 90km\h (około) :P A na takim samym secie na silniku CPI osiągnąłem 70km\h więc jest różnica , co oryginał to oryginał :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy