Dzisiaj jest 01 mar 2025, 13:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2011, 14:57 
*

Rejestracja: 22 cze 2011, 14:50
Posty: 3
Lokalizacja: Hrubieszów
Pojazd:
Witam. Kupiłem w okazyjnej cenie aprilie rx 80 z 1989 roku. Mam z nią pewnien problem. Cylinder ma pojemnosc 80ccm, nie wiem czy jest szczelny. Gaźnik chyba ma 17 bądz 19 mm. Jest on oryginalny. Motor nie ma mocy, ciężko mu po prostu ruszyc, jak by się dusił i nie dostawał paliwa. Co to może byc?. Dodam, że sam zrobiłem mieszankę 1:50 oraz zamknąłem dopływ oleju z dozownika, z myślą o lewym powietrzu. Proszę pisac ponieważ kupię trochę częsci do tego motocykla. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Edit: Słyszałem też, że 80ccm musi miec gaźnik conajmniej 21mm. Czy ten się nada:

http://allegro.pl/gaznik-aprilia-yamaha ... 22923.html

Jeśli nie to proszę wysyłac linki do częsci które muszę kupic.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 15:00 przez iwo128, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
gaźnik sie nada aczkolwiek lepiej dellorto kupić

nie zatykaj dozownika bo pompkę zatrzesz to raz

a dwa że 1:50 to sie do piły leje i on nie ma siły tego przepalić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:36 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
1:50 to ewentualnie ZA MAŁO a nie ZA DUŻO. Albo jesteś głupi albo ci się pomyliło.
Ja na dotarciu na serii przelałem przypadkiem i było z 1:25-30 i normalnie chodził, nawet świeca się specjalnie nie zabrudziła.
Do 80ccm zaleca się gaźnik co najmniej 21mm, jednakże na 17.5 bądź 19 spokojnie powinien działać i to bardzo dobrze, kwestia dyszy.
Jaki to dokładnie cylinder?
Regulacja gaźnika, to po pierwsze. Zobacz świecę. Może kompresja słaba, ale nie powinno aż tak źle być. Moje Rieju chwilę przed zatarciem było niewiele słabsze niż po remoncie, a kompresja była strasznie słaba.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:41 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 22:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Aj rzeczywiście im mniejsza liczba po dwukropku tym "mocniejsze" nasycenie oleju

Sry mój błąd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 0:13 
*

Rejestracja: 22 cze 2011, 14:50
Posty: 3
Lokalizacja: Hrubieszów
Pojazd:
Po prostu nie znam się. Po prostu jest to mój pierwszy motor i dopiero się ucze. Jak wrócę z urlopu sprawdzę jaki to gaźnik. Dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 0:14 
*

Rejestracja: 22 cze 2011, 14:50
Posty: 3
Lokalizacja: Hrubieszów
Pojazd:
Po prostu nie znam się. Po prostu jest to mój pierwszy motor i dopiero się ucze. Jak wrócę z urlopu sprawdzę jaki to gaźnik. Dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy