Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 14:06 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
maciek805, Normalnie dochodzi do połowy. Nie miałem powyżej. Ale ostatnio też nie wiedziałem ile mam bo śmigam bez aku. A po za tym temperature możesz sobie sprawdzić dotykając kabli od cieczy albo chłodnicy itp.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 14:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Jeżeli chodzi o runnera w starej budzie to mogę się wypowiedzieć.
Jeżeli skuter miał jakiegokolwiek szlifa to wiedz że będzie ułamany kawałek progu ponieważ plastik ten delikatnie wystaje i odrazu się łamie przy położeniu skutera. Wadą jest też brak schowka na klucze. Co do zawieszenia ktoś wcześniej pisał że lepsze jest w nowych runnerach i z tym się nie zgadzam, zawieszenie w obydwu runnerach jest takie same (upsidown) i we wszystkich nawet w peugeotach troche przepuszcza olej a dzieje się to przez to że nikt nie dba o to zawieszenie. Nie może być tam ziarka piasku.

Co do temperatury, zależy jaki płyn masz zalany, ja mam np borygo a kolega coś innego i u mnie temp nie przekroczyła 4kresek nawet jak stałem w korku a u niego temp wynosiła 6kresek także jest coś w tym . Głownie mam 1-2 kreski jak jade także normalna temperatura pracy silnika rozgrzanego.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 14:43 przez kamilos895, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 15:04 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
Kudzo, Chodziło mi bardziej o to, że jak np. stoję gdzieś w upał z włączonym silnikiem :)




_________________

Sprzedam Piaggio NRG Power 2005rok. TANIO! 2300zł LINK SKUTERA Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 16:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ok, kupilem gilerke, ustawil sie na pewnej kresce i caly czas trzymal ta temperature wiec jest super

Dzieki za odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 17:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
PROSZE O WSZYSTKICH, KTORZY MAJA DO CZYNIENIA Z SILNIKAMI P/G O WYPOWIADANIA SIE NA TEMAT DOZOWNIKA OLEJU !

BEDE BARDZO WDZIECZNY ....


PS. przepraszam za post pod postem, mysle, ze nie bede za to ukarany. Nie chcialem zakladac nowego tematu.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 17:09 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 17:47 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
maciek805, Boże jakie ty durne pytania zadajesz. O co Ci chodzi z tym dozownikiem. Co ile oleju bierze czy co bo nikt nie bd zgadywał o co wielmożnemu Panu chodzi :!:
Nawet zdania nie potrafisz prawidłowo ułożyć :roll:


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 17:50 przez Maniek@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Jeżeli chodzi o mnie mam p/g ale leje bezpośrednio do benzyny i mam pewność ze jest ok . A co do temperatury to nie wiem bo nie mam termometru .

To ze się zaciera przez dozownik to prawda ale zadko kiedy się to zdarza .

kumplowi zatarło się Nrg bo zatkał się mu ten wężyk z oleju , drugiemu kumplowi zatarł się tph bo siadła mu pompka oleju .

A jeden śmiga runnerką ma przegieg ok 19-20tys ciągle leje do dozownika i jezdzi od kupna jej do dziś i nie ma oznak zatarcia czy spadku mocy . A temperatura cieczy nie przekracza połowy .




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
maniek, przczytaj sobie wszystkie wypowiedzi i nazwe tematu i zrozum, jesli dalej nie bedziesz rozumial to udaj sie do psychologa :)

dejmon, ale dozownik oczywiscie musiales ty zdejmowac czy poprzedni wlasciciel ?


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:19 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:22 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dobrze wady silników ale nie napisałeś z tym dozownikiem o co Ci chodzi. Zobacz w jakim stanie jest linka od pompy oleju, pasek pompy, przeczyść wężyk i śmigaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
no widzisz, juz lepsza jest ta twoja odpowiedz :) Dzieki, dzieki, ale ty chyba tez normalnie smigasz i jest ok, wiec mysle, ze i u mnie (mam nadzieje )

Moglbym sie dowiedziec gdzie mniej wiecej jest ta pompa, jak ja sprawdzic, gdzie idzie ten przewod i w jakim stanie jest linka ? Pierwszy raz mam do czynienia z takimi reczami jak dozownik oleju takze nie wiem tych spraw ....

Aha, jeszcze jedno - skuter sprowadzony z Francji, a wiec pewnie byl dobry lany olej, ale i tak nie wiem jaki - Mozna jakos spuscic ten stary olej albo wyjezdzic ile sie da i ta resztka nic nie zrobi ? Chce zalac castrol power racing 2t fullstyntetyk


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:33 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:34 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Musisz odkręcić przekładnie. Tzn pokrywę przekładni. I po lewej stronie w rogu masz pompę. Linka no to jak ma jakieś zadziory, ciężko chodzi to wymienić bd trzeba. Pasek pompy podobno wymienia się co 10 tyś km. Ja też śmigam na dozowniku i jest ok. Właśnie jak z Francji to może być lipa bo oni tam te skutery katują.. Słyszałem że jak kupią w salonie to od razu odłączają licznik żeby przebieg nie rósł... Dla tego nie był bym pewien że był lany dobry olej. A jak kupiłeś od handlarza to już w ogóle


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:37 przez Maniek@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
I zadnych przewodow nie czysciles ??

Pasek jest na tej pompie ??

Silnik chodzi elegancko, idzie nawet lekko ponad 90 takze jest super. Rusza od jakis 7 tysiakow, naprawde jest super, wiec mysle, ze katowany nie byl, wlasnie to moj http://otomoto.pl/gilera-runner-sp-50-c ... 11942.html


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:39 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:38 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja u siebie wymieniłem dla pewności. Tak tam gdzie pompa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
jeszcze zaedytowalem wypowiedz ...

Dzieki za cynk, pewnie jutro to obejrze, moze zrobie fotki i ocenicie ( nie wiem czy sie da na oko )

A poza tym moj runner jest 2 roczny i przebieg 8 tysiecy, takze mysle ze real.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:42 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:45 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Może ktoś na kole nim śmigał :?: Skoro z 7 tyś startuje. Runner jak runner trochę sporo dałeś plus dolicz z 5 stów na rejestracje :wink: Czy ja wiem czy taki real. We Francji śmigają całym rokiem. Ja sam przez jeden sezon zrobiłem 9 tyś. I to tak na luzie.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:45 przez Maniek@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
hah, nawet nie wiesz za ile kupilem takze nie mow, ze drogo. Z 7 tysiecy startuje ? Tak, ale to zalezy od rolek itp... To dobrze ze tak wysoko startuje, bo ma lepszego kopa i nie mow, ze nie jest ladny :D

Za niedlugo filmik w odpowiednim dziale

Jakie 5 stow ?? Teraz przesadziles ... Moze i znasz sie na mechanice itp., ale nie na tych sprawach papierkowych. Poza tym to bardzo krytykujesz tych skuterow z Francji i nie wiem co mozesz o tym wiedziec ?


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:51 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:51 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mi osobiście się nie podoba kwestia gustu. Nie rolek tylko sprężynek :roll: Podajesz link to domyślam się że za tyle kupiłeś. Jak nie to się pochwal ile dałeś :?: Doliczając już 5 stów za rejestracje.

Tłumaczenia
Przegląd
OC
Podatek
Rejestracja

Pewnie coś pominąłem :D


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:52 przez Maniek@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wyzej post zaedytowalem takze przeczytaj. Dalem - malo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:53 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wiem coś o tym bo dwóch kolegów kupiło i po miesiącu poszły do Żyda... Także wiesz. Nigdy z Francji, Włoch...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kur*** nie 5 stow i koniec. Wiem co mowie.

A moglbys powiedziec czy ciezko wymienic ten paseczek, czy mozna cos "zle zalozyc " ?? I gdzie idzie ten przewod, bo moze go przeczyszcze jeszcze.


A mozna wiedziec co to byly za skutery i jaki rok, itp ?


Nie wiem czy ma to cos do rzeczy, ale jest z Paryża :)


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:58 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy