Dzisiaj jest 10 sie 2025, 15:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dysza?
Post: 15 cze 2011, 13:34 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Siema. Ostatniego czasu (czyt. 5 dni temu) wymieniłem cylidner na 44mm (czyli jakaś 60ccm). Wszystko jest dobrze założone itp. Więc gdy założyłem go i posprawdzałem postanowiłem się przejechać. Jechał on 40km/h. Zjechałem na garaż, postawiłem na stopce i dałem manetke do oporu. Koło kręciło się wolno. Teraz jedzie 50km/h. I tutaj moje pytanie. Czy to wina tłumika, który prawdopodobnie jest zapchany, bo wcześniej przed wymianą cylindra brał mi olej, czy dyszy na gaźniku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:48
Posty: 71
Lokalizacja: z pod W-wa
Pojazd:
Mała dysza. Nieułożone pierścienie.
Brał olej bo prawdopodobnie go nie docierałeś i olej przechodził do komory spalania przez nieułożone pierścienie.




_________________

Kingway Coliber - Swap na Minrelli Horizontal
Stage6 Racing
Polini for Race 4
Stage6 R/T Vario
Malossi MHR Delta

http://forum.mieloch.pl/coliber-horizontal-hmr-pfr4-r-t-mhr-t158955-320.html
https://picasaweb.google.com/100715074343780625964




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
No tak. Teraz mam nowy cylinder, ale dlaczego jedzie tylko 50km/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:48
Posty: 71
Lokalizacja: z pod W-wa
Pojazd:
Wymieniałeś dysze po wymianie cylindra?




_________________

Kingway Coliber - Swap na Minrelli Horizontal
Stage6 Racing
Polini for Race 4
Stage6 R/T Vario
Malossi MHR Delta

http://forum.mieloch.pl/coliber-horizontal-hmr-pfr4-r-t-mhr-t158955-320.html
https://picasaweb.google.com/100715074343780625964




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 20:58 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
No właśnie nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:48
Posty: 71
Lokalizacja: z pod W-wa
Pojazd:
To dlatego taki niski vmax... za uboga mieszanka jak dla tego cylindra.

A i nie testuj vmaxu przed dotarciem, zrób chociaż ze 300 km.




_________________

Kingway Coliber - Swap na Minrelli Horizontal
Stage6 Racing
Polini for Race 4
Stage6 R/T Vario
Malossi MHR Delta

http://forum.mieloch.pl/coliber-horizontal-hmr-pfr4-r-t-mhr-t158955-320.html
https://picasaweb.google.com/100715074343780625964


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 21:45 przez DYwan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:24 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Wstawiłem większą dysze i nic, dalej jedzie 55km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Jak była by zamała dysza do by miała strasznego muła i by gasł. Po pierwsze dotrzyj maszyne. Po drugie jaki masz tłumnik?? Po tzrecie bawiłeś się z rolkami wariatora??




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:37 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
to tak, docieram ją dalej, mam okolo 350km, co do tłumika - zablokowany, ale wcześniej jechałem 80k/h, a co do trzeciego pytania - rolki mam 7g - wymienione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
DonBartuss pisze:
zablokowany, ale wcześniej jechałem 80k/h

Do tego cylindra seryjny tłumnik może byś do bani. Zdejmij blokade i zobacz efekty. Rolki wymieniałeś jak wymieniłes cylinder czy wczesniej??




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:42 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Znaczy rolki miałem wymionione wraz z cylindrem, a gdzie jest na tłumiku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Dokładnie ci niewytłumacze. Jest tam w kolanku taka zwężka którą trzeba wyjąć. Poszukaj na mielochu tematu związanego z rozblokowywaniem tłumników napewno coś znajdziesz.
[shadow=darkred][/shadow]Najlepiej wymień ten tłumnik na sportowy. Niemasz może jakiegoś kolegi który tak owy posiada?? Sprawdził byś czy to jego wina.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]


Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:54 przez PatrykSob14, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 13:29
Posty: 35
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
No znalazłem i coś poczytałem. Wychodzi na to, że blokada jest przy złączce między cylindrem a tłumikiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy