Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2011, 15:31 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:10
Posty: 7
Pojazd:
Czy to prawda ze przy silniku Czterosuwowym remont potrzeba jak motocykl osiągnie 35-40 tysiecy km ??

Czy to prawda ze przy silniku Dwusuwowym remont potrzeba jak motocykl osiągnie 20-25 tys km ??


Prosze o pomoc !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 15:48 
*

Rejestracja: 01 kwie 2011, 13:21
Posty: 90
Lokalizacja: Mońki
Pojazd:
Remont robisz jak będzie potrzebny, bo robić możesz nawet po 10 tysiecy km.




_________________

Odwiedź mojego piździka KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
DT'tki maja malo wysilony silnik, taki bez problemu przy odpowiednim traktowaniu 30 000km na jednym tloku przejedzie :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 19:09 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:10
Posty: 7
Pojazd:
no chyba nic nie wiesz o DT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
To chyba ty nic nie wiesz, DT względem konkurencji mocą nie powala :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
loratadyna2 pisze:
Czy to prawda ze przy silniku Czterosuwowym remont potrzeba jak motocykl osiągnie 35-40 tysiecy km ??


Nie, na niektórych maszynkach można zrobić nawet 100 tyś km i jeszcze będą ładnie chodziły, a niektóre już po tych 30k odpadają. Wszystko zależy od materiałów użytych do produkcji danego silnika i od jego traktowania.


P.S oczywiście nie pisze o skuterach, tylko mocniejszych sprzęciorach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Przecież to jest 50 silnik am6 połowa motorowerów markowych ma taki silnik ;p to względem innych to jest mocny motorower jeśli chodzi o 125 to tak ;p jeden powiedział pięciu to samo powtarza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Aaa no tak to 50ccm jest... Myslalem ze 125 bo w dziale MOTOCYKLE jest... W 2t remonty sa duzooo tansze. I nie ma reguly co ile sie robi remont :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
4t kręci mniejsze obroty przez co remonty rzadziej.

Na forum jest o tym wystarczy poszukać.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 16:24 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy