Dzisiaj jest 06 lut 2025, 1:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2009, 21:04 
*

Rejestracja: 04 lut 2009, 20:45
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
witam mam takie pytanie czy gaźnik od peugeota można przerobić tak aby pasował do TGB w peugeocie są 2 wężyki jeden od oleju i jeden od paliwa , natomiast w tgb są 3 i dwa są od oleju i jeden od benzyny , myślałem może aby rozdzielić wężyk od oleju i podłączyć bezpośrednio do krucca ale wtedy może za dużo oleju dostawac na smarowanie jak wy uważacie ?? proszę o wypowiedzi z góry dzięki :)




_________________

TGB 303rs
- Cylinder Polini Sport 70cc
- Sprężyna dociskowa Metrakit +22%
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Wydech Tecnigas Next R
- Wał korbowy Top Racing STD
- Łożyska wału i uszczelniacze Racing - TGB
-gaźnik Dellorto 17.5mm
-Pasek kevlarowy Bettella
-filtr stożkowy hebo s


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Ten trzeci wężyk to podciśnienie i w peugeocie może być podłączone do króćca ssącego. Jak podłączysz gaźnik od peugeota to wpinasz wężyki na swoje miejsce.A ten trzeci czyli podciśnienie podepniesz do króćca ssącego. I powinno chodzić




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 18:10 
*

Rejestracja: 04 lut 2009, 20:45
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
no ale ja mam 2 wężyki od oleju podciśnienia nie mam




_________________

TGB 303rs
- Cylinder Polini Sport 70cc
- Sprężyna dociskowa Metrakit +22%
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Wydech Tecnigas Next R
- Wał korbowy Top Racing STD
- Łożyska wału i uszczelniacze Racing - TGB
-gaźnik Dellorto 17.5mm
-Pasek kevlarowy Bettella
-filtr stożkowy hebo s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
jak to dwa od oleju? podciśnienie musi być. Daj jakieś fotki jak to masz podłączone.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM


Ostatnio zmieniony 28 lut 2009, 20:20 przez Baton, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 20:46 
*

Rejestracja: 04 lut 2009, 20:45
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
jutro postaram się coś wrzucić , jak gadałem z takim kolesiem od tuningu to mówił mi że mam dwa od oleju i faktycznie tak musi być bo jak zdejmowałem ostatnio ten wężyk to olej w nim był .. :p




_________________

TGB 303rs
- Cylinder Polini Sport 70cc
- Sprężyna dociskowa Metrakit +22%
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Wydech Tecnigas Next R
- Wał korbowy Top Racing STD
- Łożyska wału i uszczelniacze Racing - TGB
-gaźnik Dellorto 17.5mm
-Pasek kevlarowy Bettella
-filtr stożkowy hebo s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 21:59 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
W tgb masz olej paliwo podciśnienie. Nie ma dwóch wężyków z olejem! Ten najchudszy jest od oleju, dwa pozostałe grubsze są od podciśnienia i paliwa.




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Na 99% jest tak jak mówi aras95, nie ma innej opcji. Jeśli tak jest to tak jak napisałem w moim 1 poście. Ale jest jeszcze jedno ale. Czy gaźnik podejdzie pod króciec.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 23:24 
*

Rejestracja: 04 lut 2009, 20:45
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
pod króciec podejdzie na pewno :) . Tylko skoro nie ma 2xoleju to czemu tylko dwa wężyki wchodzą w gaźnik czyli waszym zdaniem paliwo i podciśnienie a olej gdzie skoro ten najchudszy wężyk wychodzi z gaźnika prosto do króćca ? jutro postaram się zrobić zdjęcia i może wtedy się wszystko wyjaśni bo może jestem w błędzie...




_________________

TGB 303rs
- Cylinder Polini Sport 70cc
- Sprężyna dociskowa Metrakit +22%
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Wydech Tecnigas Next R
- Wał korbowy Top Racing STD
- Łożyska wału i uszczelniacze Racing - TGB
-gaźnik Dellorto 17.5mm
-Pasek kevlarowy Bettella
-filtr stożkowy hebo s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2009, 23:54 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Nie ten chudy idzie od pompki oleju do gaźnika i jest drugi wężyk chudy który od pompki idzie do króćca.
Są dwa grubsze węże nasadzone bardziej pionowo to jest podciśnienie i paliwo
Trzeci wężyk idący do gaźnika, chudy jest ustawiony bardziej poziomo i on nie może iść bezpośrednio do króćca, musi iść do pompki inaczej nie może być.




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 8:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
T masz mój stary gaźnik od suzuki zillion też silnik morini i masz pokazane jak podchodzą wężyki do gażnika.

Obrazek

Obrazek
_________
A tu masz pokazane jak dochodzi olej. Jak widać nie wchodzi on do gaźnika tylko pompka pompuje go swoimi kanałami do cylindra.W morini nie może on być podłączony do gaźnika ponieważ smaruje on w dodatku łożyska wału.

Obrazek

Ty za pewne masz tak samo ponieważ masz ten sam silnik. Więc jeśli w peugeocie do gaźnika idą tylko dwa węże tj. podciśnienie i paliwo i jeśli podchodzi to na króciec to śmiało zakładaj ten gaźnik;]

pozdro.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM


Ostatnio zmieniony 01 mar 2009, 8:39 przez Baton, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2009, 19:50 
*

Rejestracja: 04 lut 2009, 20:45
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
w peugeocie do gaźnika podłącza się olej i paliwo tylko a podciśnienie ze swojego podłącze pod króciec po przerobieniu drobnym oczywiście i powinno chodzić :)




_________________

TGB 303rs
- Cylinder Polini Sport 70cc
- Sprężyna dociskowa Metrakit +22%
- Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie
- Wydech Tecnigas Next R
- Wał korbowy Top Racing STD
- Łożyska wału i uszczelniacze Racing - TGB
-gaźnik Dellorto 17.5mm
-Pasek kevlarowy Bettella
-filtr stożkowy hebo s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy