Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 9:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2011, 10:20 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 10:08
Posty: 4
Lokalizacja: Ozo
Pojazd:
Jakiś czas temu zakupilem na mielochu cylinder airsal do silnik yamahy dt/rd 50 MX ten aluminiowy. Niedlugo jeżdzilem gdyż z niewiadomych w sumie przyczyn po prostu sie zatarl. Na początku dalem mu czas malego dotarcia. Chodzil już ladnie, nie bylo problemow z muleniem moc byla ladna. Nastepnego dnia jak go odpalilem silnik chodzil mulowato po jakiśm tam czasie przeciaglem go i oczywisice sie zatarl w miedzy czasie slychac bylo dzwonienie ( pewnie pierścien ).

Ale do rzeczy nie wiem czy kupić nowy czy wstawić tuleje? Jak ma mi sie znowu zatrzec po 2 miechach to ja dziekuje

Czytalem dużo opini wiadomo każdy mowi że nicasil jest lepszy, że dluzej wytrzymujechociaż znajac życie nigdy takiego cylindra nie miała

Miło gdyby wypowiedizaly sie osoby ktore jezdzily lub jezdza na cylindrach z powloka nicasilowa, czy nie mialy podobnych przypadkow ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeżeli masz zlecić komuś tulejowanie to wyjdą podobne koszty co zakup nowego.
Moim zdaniem warto tylko wtedy, jeśli byłbyś w stanie to sam zrobić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 13:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
300zł tuleja + tłok 150 wychodzi 450 zł a w takiej pojemności tuleja to nieporozumienie.

Jeździłem na cylindrach z nicasilem i z tuleją i różnicę widać jak go przytrzymasz przez kilka sekund na odcięciu co w 50ccm jest codziennością. Nie mylcie cylindra żeliwnego z tuleją.

Jak wyjmiesz tłok to wrzuć zdjęcie zobaczymy co było przyczyną zatarcia.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 13:46 
*

Rejestracja: 20 cze 2011, 10:08
Posty: 4
Lokalizacja: Ozo
Pojazd:
Przepraszam że tak póżno ale dopiero teraz zachcialo m isie za to zabrać.
A wygląda to tak mniej więcej, tłok jest od spodu przypalony (na denku) :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wstawić taką tuleje nie było by problemu robiłem niegdyś w simsonie. Z nicasilem nie mialem jeszcze doczynienia, może jednak da sie odratować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy