Dzisiaj jest 18 sie 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2011, 10:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
siema co poleciacie Swap na jakiś LC minarelli oryginalny z ZX'em czy pozostać przy AC z silnikiem takim jak w focusach czy matrixach na 70ccm Streetrace i wydechem LeoVince ZX?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Ja bym pozostał. Mniej roboty i problemów w przyszłości. Na mine zamienisz jak ci się kartery posypią.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
ale jakie może być spalanie na tej 70ccm i Zx'ie? przy gażniku 16,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
zależy od regulacji i stylu jazdy ale tak około 4,5-5,5 l




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Jeszcze wario by się przydało. Spalania się nie bój. Zrobisz dobrą regulacje i spokojne bd śmiał to do 4l zejdziesz.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
ujdzie jeszcze ;] nie chce za dużo zmieniać tylko ten cylinder a wydech jaki byście polecali? zostać przy Zx?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
no własnie boje bo tanie nie jest;p a motora nie chce mieć by patrzeć na niego co chwile jak wygląda tylko w garażu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Nie rób PPP.
Kup s6 pro lub pro replice i wario hebo. Powinien być kosmos :D




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
na seryjnym gażniku 16,5 wystarczy chyba? jaką dyszę polecasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Na 16,5 będzie to jeździć , ale przydało by się 19mm.




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
zobaczymy jak będzie na tym jak będzie słabo to sie zmieni najwyżej ale jakie szacujecie osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
swap swap swpa mało roboty kupisz se karterki oa areoxa i masz tarczówę z tyłu wiadome lepsze hamowanie




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
mi nie chodzi o hamulce tylko o dynamike i osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Ja zrobiłem swapa i z takim samym setupem (polini FR3 oraz gaźnik 19mm).
Na silniku CPI leciałem ok 65 w porywach do max 70km\h a na minie lecę 80-85 spokojnie na rolkach 4,2 grama :P To i tak mało ponieważ mam złą regulację gaźnika oraz napędu :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 22:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
swap!

na minie seria lecisz 80 a na kileju max 65, wiec gdzie tu rozum?

rób swap.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 13:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Xxwojtus123xX, pisałeś, że jeździłeś 80-88km/h na keewaycu :twisted:

Pyle, musisz wziąć pod uwagę też, że w seryjnym keewayu jest wariator, który bardzo muli oraz wydech, który ma mniejszą średnicę od tego seryjnego z roxa. To daje ci tez parę kilometrów w vmaxie. Musze dodać, że mój keeway seryjne leciał 70km/h. Więc z sport wydechem i wariem jest dla mnie wystarczający(do codziennej jazdy starczy każdemu) i nie ma sensu pchać pieniędzy w swap. No chyba, że się chce przylansować albo mocno stuningować. Z czasem można pieniądze wykorzystać na coś innego niż swap :)

troja49x, wiadomo, oryginalna mina jest lepsza, ale zastanów się czy jest ci potrzebna? Wystarczy poświecić 3 dni na twój skuter, żeby ogarnąć go do codziennej jazdy. Jeżeli nie planujesz większego tuningu to jest to moim zdaniem nieopłacalne z racji nakładu kosztów, pracy i nerwów jakie niesie za sobą swap. Chyba, że wystarcza tobie powietrzak, wtedy kupujesz m\silnik neosa albo joga r, mocujesz do ramy i przekładasz zapłon. W 500zł powinieneś się wyrobić :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Cytuj:
pisałeś, że jeździłeś 80-88km/h na keewaycu

Bo jeździem :P Tylko że miałem multivara i rolki 6 grama :P Ale skut musiał się napocić żeby do tego doszło :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
BiałyPiorun- chyba mnie przekonałeś jak narazie może kupie jakiś dobry używany wariator jesli ktoś ma to niech pisze:) a w zimie jak będzie za co to może może sie zrobi LC a narazie to musze go jeszcze wyregulowac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
troja49x, nie wiem czy wesz, ale i z silnika keeway można zrobić LC :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
wiem przecież ale to już za dużo roboty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy