Dzisiaj jest 24 lis 2024, 13:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2011, 21:53 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Witam! Czy na tym sprzęcie idzie stuntować na full seryjnym silniku? Dużo wymaga to wprawy? Bo wiem że nawet na komarze się da,ale chodzi o to czy nie ma z tym większego problemu.

Drugie pytanie; Czy da radę zrobić stelaż w tym modelu bez wycinania plastików? Jeśli tak nie nie będzie on przeszkadzał w otwieraniu kufra?

Proszę o sensowne odpowiedzi,najlepiej tych którzy posiadają ten skuter.

Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Stuntować się da. Chyba nie, ale nie jestem tego pewny.




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 16:29 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
ven, tak to sobie sam mogę odpowiedzieć...

Jakieś konkrety?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 16:11
Posty: 103
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
stelaż da się zrobić bo jak ten seryjny odkręcisz to możesz sobie dorobić specjalny do stuntu.

typhoon jest dosyć lekki (tyle co coliber - ok 88kg) i nie ma problemu żeby go wyrwać.
Ja na 70cc to czasami przez przypadek stawiam jak ruszam bo przód jest wyjątkowo lekki :)




_________________

>>>wpadnij do typhoona ;) <<<

!
ZOBACZ CO SIĘ DZIAŁO NA NASZYM ZLOCIE ! ! ! [CLICK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 9:33 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
pkurowski6, dzięki,już widzę jakieś konkrety...

Ale czekam na dalsze odpowiedzi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 11:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Da rade na serii bez problemu. Silniki p/g są mocne nawet bez tuningu. Stelaż mozna zrobic bez cięcia plastików, w miejsce seryjnego kufra. Pozniej moze wrzuce foto jak to u mnie wygląda :)


Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 11:02 przez Pav_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
tph to typ boostera, stalkera itp. Łatwo się tym na kole lata. jeździłem stalkerem z tym samym silnikiem full serią to na koło lepiej szedł niż mój tkr na full sporcie 70cc.
Revo z forum stuncił na tph, jego możesz popytać




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 22:01 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Pav_, czekam na zdjęcie ; )

tkr50, wiem,ale Revo chyba nie śmiga serią...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Regulacja napędu i możesz śmigać, sam jeździłem na tph to bardzo łatwo go poderwać bo AC ;D




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
na serii bez problemu mozesz stuncić:) możesz wywalić klosze kierunków i w miejscu ich zrobić stelaż . Jeśli będzie Ci ciążko stawiać na koło to lżejsze rolki i twardsze sprężynki




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:40 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Jeszcze stuntuje ktoś na tph seryjnym?


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 20:40 przez 1234LC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 18:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Na tph seryjnym jezdzilem i jest dobrze, wolalbym na serii bo teraz mam leo zx to troche ciezej go wyczuc bo skacze obrotami. Sory za pisownie pisze z tel




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 20 sie 2009, 21:36
Posty: 77
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd:
Ja jeżdzę zipem 2 z silnikiem od tph i powiem żę całkiem ładnie sie na kole jeździ tylko trzeba troche regulacji wiadomo :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:51 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Czyli dobry wybór na skuterek do stuntu. Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Można usunąć temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 21:03
Posty: 19
Lokalizacja: Jabłonna
Pojazd:
ja latam stalkerem wszystko seria. Nic nie zmieniałem, to ten stalker o którym mówi tkr50.
bez problemu idzie na koło. A z plastikami to nie wiem bo ja lampe wyrzuciłem i plastki gomówką cięłem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy