Dzisiaj jest 07 lut 2025, 15:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2011, 18:09 
*

Rejestracja: 24 cze 2011, 21:14
Posty: 30
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
jaki polecacie cylinder 80ccm do kymco agility rs i przy okazji wymieniająć ten cylinder jakie potrzeba jeszcze czeci?
z gory dziek za odpowiedz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Airsal 80ccm. Do tego tłok oczywiście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 16:24 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
Oczywiście gaźnik, tłumik by się przydał, sprężyna, sprężynki, rolki testowe, wał może być ori za słaby, łożyska na wale, i to chyba wszystko z konieczności żeby ci się nic ze skuterem nie stało. reszta tylko pozwoli wykorzystać całą moc.




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wał z całą pewnościa podoła 80ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
To jest 4t? jeżeli tak to tłumik zostaw on nic nie daje w 4t, można kupić coś bez katalizatora w ostateczności. Wał jeżeli nie ma luzów zostaw ale to zależy od przebiegu. Gaźnik można wymienić ale włóż cylinder i zobacz jak chodzi i czy jest sens w inwestowanie w gaźnik ale raczej będzie sens.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:19 
*

Rejestracja: 24 cze 2011, 21:14
Posty: 30
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
no to tak skuter jest kupiony jako nowy jestem pierwszym wlascicielem jest z 2010 roku ma przejechane 1300km i jak narazie to blokade jedną zdjeli mi na serwisie

i jest to 4T


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 20:19 przez Lukasz96., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Na 4t bardzo się nie znam, ale kolega w chińskim 4t po włożeniu cylka 80 i bez przeróbek nic nie musiał kombinować z gaźnikiem, tłumikiem itp bardzo dobrze chodził po samej wymianie cylka, ponieważ to jest najważniejszy element tuningu 4t, który przynosi najwięcej mocy. u niego na seryjnym cylku 70km na prostej, na 65ccm 80km na prostej, na 80 nie wiem ale pewnie ok 90km.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:15 
*

Rejestracja: 24 cze 2011, 21:14
Posty: 30
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
wiesz mi nie chodzi o v-max tylko o jak najwieksza moc i zeby byl zrywny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Większy cylinder przede wszystkim zwiększa moc. Prędkość maksymalna zależy głównie od przekładni jak w większości pojazdów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy