Dzisiaj jest 02 lut 2025, 11:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2008, 13:43
Posty: 53
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam Wszystkich. Tak jak w temacie. Kupiłem tą nieszczęsną blokadę obrotów, oczywiście w opakowaniu nie było żadnej instrukcji obsługi, a co najgorsze, od firmy otrzymałem taką oto instrukcję obsługi- na którą czekałem grubo ponad 3 tygodnie!

http://www.speedyshare.com/899669179.html

Myślę, że rozumiecie o co mi chodzi... Co to ja jestem przedszkolakiem i to jest instrukcja jak wsadzić wtyczkę do gniazdka? Ale mniejsza o większość.

Czy może ktoś ma pojęcie, w jaki sposób taką blokadę:

Obrazek

która posiada czerwony kabel, który podłącza się nie wiem gdzie, czarny na masę i czarny z włącznikiem. Teraz moje pytanie. Czy ktoś wie jak to trzeba podłączyć, gdzie, ma jakieś rozrysówki, a kolejne pytanie i finałowe jak to się reguluje do jasnej cholery? Jestem sromotnie zawiedziony i zdruzgotany, aby sprzedawca nie dołączył szczegółowej instrukcji obsługi. Proszę o wypowiadanie się jedynie osób, które miały z tym styczność i wiedzą co mówią. Pozdrawiam, hubert92 :)




_________________

Gilera Runner Rider :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2009, 20:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Mam coś podobnego ale tylko 2 kable :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2009, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2008, 13:43
Posty: 53
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No właśnie, nie wiem po co u mnie są 3. Moim zdaniem, gdyby wyłącznik był gdzieś na czerwony kablu, to wtedy odcinałoby całkiem te ustrojstwo... A tak to nie wiem po co ten trzeci kabel. Najgorsze jest to, że po zamontowaniu tego badziewia silnik pracuje bardzo nierówno, tłumik wypluwa benzynę a cały moto nie chce się wogle wkręcać na obroty, mimo, że to coś jest wyłączone. Ludzie proszę o pomoc! Nie mam już siły do tego a S&D nie raczy mi odpisać... :???: :???:




_________________

Gilera Runner Rider :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2009, 21:29 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
a może zawieź to do jakiegoś elektryka dobrego , on powinien sobie z tym poradzić ;] postawisz mu flaszkę i będziesz miał spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
instrukcja jest wystarczająca, ale chyba nawet jej nie przeczytałeś, skoro nie zauważyłeś tego:

Niniejsza instrukcja jest tylko ogólną informacją. Montaż ZAWSZE należy powierzyć
specjaliście-elektrykowi.


On będzie pewnie wiedział to czego służą te potencjometry...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2008, 13:43
Posty: 53
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Gdyby napisali Ci że montaż tłumika, wymianę rolek czy zalanie oleju należy powierzyć specjaliście-mechanikowi jeździłbyś? ;] Ja poprosiłem tylko o pomoc w instalacji tej części, a nie o Wasze idiotyczne teksty abym pojechał do elektryka- po co mam iść po najmniejszej linii oporu?! ;/ Chciałbym, aby każdy wypowiedział się jak silnik reaguje, co zauważył w czasie montażu i gdzie dokładnie podłączył tą część, ale Ty oczywiście nie przeczytałeś, że proszę o odpowiedź ludzi którzy wiedzą coś o tym. I gdyby każdy kto miał styczność z tym urządzeniem wypowiedział się, to wtedy moglibyśmy stworzyć poradnik, który sprawiałby, że ludzie zaoszczędziliby na tej "flaszce"... Myślę, że nie ja jedyny mam z tym problem, więc apeluję do ludzi umiejących czytać, do mnie się to nie tyczy bo przecież nie czytałem instrukcji obsługi i nie wiem, co było w niej napisane. Pozdrawiam i oczekuję na sensowne odpowiedzi- Huberto92




_________________

Gilera Runner Rider :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 16:37 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Huberto92 pisze:
oczekuję na sensowne odpowiedzi
Chyba się powtarzam ale niech tam.Tak jak poprzednik zauważyłem że praca silnika silnika przy włączonej blokadzie przypomina bardziej ,,kulejący" silnik niż słaby.Podejrzewałem że może jest jakiś błąd w podłączeniu ale ten schemat potwierdza w zasadzie zgodność.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy