Dzisiaj jest 06 lut 2025, 9:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2011, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Witam was wszystkich, mój problem polega na tym, że Aprilia bardzo ciężko odpala, muszę nią męczyć z 10 minut, aż odpali, kręci, kręci i nie załapuję, w końcu jak odpali, to chodzi bardzo ładnie, normalnie da się jeździć, trzyma obroty, nie gaśnie, ale jak ją sam zgaszę , a potem chcę odpalić, to ni cholery już nie odpali, i trzeba piłować ją kolejne 15 minut aż odpali, albo wykręcić świecę , przeczyścić i modlić się żeby odpaliła, mój problem polega na tym , że bardzo ciężko odpala, oraz czasami nie trzyma wysokich obrotów i gaśnie, tak dla uprzedzenia świeca jest nowa NGK za 33zł, fajka dobra...

Macie jakieś sugestie odnośnie tego? Czekam!;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:03 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
swieca nowa , sprobuj na innej ,
ssanie? zatkaj raka filtr powietrza i wtedy zobacz czy chwyci




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
świeca nowa, patrzyłem na dwóch innych też to samo, ssanie chyba jest dobre, ale tobie chodzi o zatkanie filtru powietrza całkowicie tak? odpiąć rurkę od filtra i w tym miejscu zatkać?




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 12:02
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Sprawdź jaką ma kompresje, po jakim przebiegu cylek, może czas wymienić pierścionki :?: :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
no właśnie kompresja chyba jest, bo był szlif cylindra podobno 500km temu, bo kupiłem na dotarciu, zrobilem ze 200 i tak sie stalo, tylko słuchaj, ja właśnie nie wiem, czy to może pierścienie źle zostały założone, no i tak jest, czy to nie wina wtrysku? bo moja Srka na wtrysku jest...

a oto filmik jak mi sie dzieje, mam identycznie, bardzo ciężko go odpalić, http://www.youtube.com/watch?v=uIY3tWutVXQ&NR=1




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 12:02
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
wtrysk ;/ kurcze jak to on padł to będzie bieda :/
to posprawdzaj kable od elektryki bo w gilerce runner tez tak miałem,nie chciała palić ,a jak juz odpalila to po 20 minutach a potem wcale nie chciała mi palić.
A to była wina głupiego kabelka który był lekko przerwany a potem całkiem się urwał i znajomy elektryk po paru tygodniach doszedł

Spróbuj zatkać filtr powietrza, możliwe ze za dużo powietrza dostaje i ciężko odpala




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
a gdzie ten kabelek? jutro spróbuje zatkać ten filtr, zobaczę co to da...




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 12:02
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
w pobliżu wtrysku znajdziesz napewno,bedzie ich ta w *uj :)
przejrzyj wszystkie kable być może są lekko naderwane i mogą nie łączyć
ale nie obstawiałbym wtrysku prędzej to będzie za duża dawka powietrza albo źle docierany był :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
docierany był praktycznie w całości przezemnie , kupiłem go na dotarciu 200km, zrobiłem nim już 500km na dotarciu
w sumie 700km, jezdzilem do 40-50km/h, dotarty jest dobrze, a co z tym powietrzem? da sie regulować dawke powietrza/paliwa? jutro od rana będe to robic.




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2010, 23:01
Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Nie da się nic regulować , za to odpowiada komputer :) .
Jakbyś potrzebował wtrysków, to daj znać. Mam 100% sprawne w dobrej cenie !.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
ile chcesz za wtrysk do Srki mojej? 2002, 100% sprawny?




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 12:02
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
to trzeba komputer zresetować albo nowe mapy wgrać




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
aha, jak to mapy? czyli muszę pojechać na komputer, żeby to zrobili tak? a jeśli to nie jest to? to wtedy chajs pójdzie, i na darmo się wgra, jeszcze muszę coś z kompresją pokombnować...




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2010, 23:01
Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Zależy który wtrysk.
Pośredni czy bezpośredni ?.
Najlepiej pisz na gadu : 11298253 ( niewidoczny ) lub na pw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
no okej napiszę, a który mam to nie wiem.. mam DiTecha 2002 rok...


Ps. Ludzie jakieś inne propozycje dotyczące mojego problemu? może to nie wtrysk? może kompresja? kabelki? jakieś sugestie?

Przypominam że mój problem wygląda tak... http://www.youtube.com/watch?v=uIY3tWutVXQ&NR=1




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007


Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 23:37 przez zajcowej21, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 5:44 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
kurde to pisz w temacie odrazu ze to diTech...
wykrec wtrysk i podczas krecenia zobacz czy wali paliwem. dobrze mu sugeruje?
... zwracam honor no w temacie jest , ja poprostu nie zauważyłem




_________________

Albo Suzuki albo Nic...


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 5:53 przez romek274, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 8:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2011, 19:46
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
okej, wykręcę go i też to sprawdzę... a może coś z elektroniką? albo kompresją? że tak ciężko odpala? bo później jak już go odpalę i pojeżdżę to trzyma obroty, nie gaśnie, wkręca się ładnie i mogę jeździć i jeździć... a jak go zgaszę to już potem nie odpalę, i znowu męczarnia , żeby odpalić go. Czy to nie jest tak , że jakby to był wtrysk to by nie zamulał, słabo chodził itd? albo kompresja? bo po odpaaleniu, chodzi idealnie, równe obroty itd.




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia ... _50/130007




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Albo spróbuj na wiertarkę odpalić, u mnie też był problem w tym, że na zimno ciężko miał załapać, a na ciepło to już w ogóle bez szans, natomiast na wiertarkę zawsze... U mnie wina kompresora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2010, 23:01
Posty: 17
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Szczerze mówiąc też myślę, że bardziej kompresor, niż wtryski.
Gdyby to były wtryski, to w ogóle by nie śmigał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 12:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Tak jak mówię, niech spróbuje na wiertarkę odpalić (klucz nasadowy 32 na wiertarkę) wtedy będzie wiadomo ponieważ na wiertarkę dostaje większych obrotów i skoro potem śmiga to tak bez problemu powinien odpalić :D Albo na pych :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy