Dzisiaj jest 23 lut 2025, 20:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2011, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 8:22
Posty: 34
Lokalizacja: okolice Buska-Zdroju
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów. Upisałem się z 45 minut i mi bateria padła na fonie i nie dodało tematu.
Mam 550zł i nie chcę zmieniać cylka itp. Mam romet 717 4t '08r. Jedzie mi 65 km/h na prostej.

Czy ten tuning coś da ?:
1.'sportowa' końcówka wydechu-100zł
2.moduł odblokowany z regulacją-70zł
3.zestaw rolek polini-72zł
4.dysza 85 i sprężynki-80zł
5.pasek naraku v/s-103zł
6.nakładki na dźwignie hamulców-13zł
7.stożek mallossi e5 box-105zł

1.wycisne 75 na prostej?
2.ile mm ten stożek?
3.jakie wymiary paska?
4.dobra ta dysza 85?

Kupił bym np. Tecnigas next-r, ale przez to,że mam 2 amortyzatory i hamulec tarczowy żaden tłumik oprócz naraku traffic,który wygląda gorzej niż seryjny i kosztuje 420zł.


Dzięki i szerokości
Edytuj posty/ Mayday




_________________

Moja maszyna ^^.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=199993
Wbijać i zostawiać komentarze.


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 22:20 przez Swistak717, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Powiem wprost. Nie tuninguj chinczyka. Szkoda pieniędzy.
Lepiej przerzuć tu silnik od jakiegoś markowego skutera.

Swistak717 pisze:
Czy ten tuning coś da ?:
1.'sportowa' końcówka wydechu-100zł
2.moduł odblokowany z regulacją-70zł
3.zestaw rolek polini-72zł
4.dysza 85 i sprężynki-80zł
5.pasek naraku v/s-103zł
6.nakładki na dźwignie hamulców-13zł
7.stożek mallossi e5 box-105zł


Tak naprawde to tu tuningu żadnego nie ma :roll: :roll: Przynajmniej ja tu nic nie widze.. No MOŻE można podciągnąć moduł i stożek, ale to i tak nie nazywamy tuningiem mechanicznym !

Nakładki na dźwignie hamulcy ? Po licho tu to podałeś ?

Sama sportowa końcówka nic Ci nie da. Stożek do seryjnego cylindra bez większego gaźnia też nie ma sensu.
Wsadź tu gaźnik większy, wtedy możesz próbować ze stożkiem.
Czy dysza będzie dobra, też Ci nie powiemy.
Każdy pojazd reaguje troche inaczej na daną zmiane..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 8:22
Posty: 34
Lokalizacja: okolice Buska-Zdroju
Pojazd:
te nakładki to z rozpędu:d
z silnikiem od markowca to dużo roboty i kasy bo silnik od piaggio (silniki do mnie pasują od p/g) z cewko modułem, wahaczem itp. To z 600zł i jak się wydech trafi to git + opłaty w serwisie to wszystko z 900zł i vmax 75 takze za tą cenę to odpada.

Co byś ty w tej cenie stuningował?




_________________

Moja maszyna ^^.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=199993
Wbijać i zostawiać komentarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ja bym chinczyka w ogóle nie tuningował..
Uwierz, naprawde nie ma sensu..

Ale jak już coś, to napewno bym poszukał większgo gaźnika.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 8:22
Posty: 34
Lokalizacja: okolice Buska-Zdroju
Pojazd:
Jak myślisz ile bym za niego wziął przed i po 'tuningu'.
Przebieg 4400km,nowy akumulator,jeżdzony na mobil1,hipol-do przekładni, i lany v-power silnik w dobrej kondycji. Trochę rys na plastikach. Wiem że bez jazdy nim i obejżeniu to tylko gdybanie. Ale tak mniej więcej.

Jak byś był w mojej sytuacji to co byś zrobił?




_________________

Moja maszyna ^^.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=199993
Wbijać i zostawiać komentarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Masz od tego temat: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=18623&start=800

Nie powiem ile, bo nie wiem po ile chinczyki chodzą.

Ja bym go sprzedał i dołożył na coś używanego markowego, założył sportowy wydech, gaźnik większy, wariator sportowy i już Ci śmiga bardzo ładnie.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 8:22
Posty: 34
Lokalizacja: okolice Buska-Zdroju
Pojazd:
1. Sprzedać dołożyć trochę kasy i kupić nawet starszego markowca w dobrym stanie.
2. Zostawić tak jak jest tylko kupić ten moduł i rolki i regulacja ( w moim przypadku mam zablokowany i rolki fabrycznie za ciężkie).
3. Nic nie zmieniać

dzięki za odp




_________________

Moja maszyna ^^.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=199993
Wbijać i zostawiać komentarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Jeżeli już chcesz to tuningować :
1.Żadnych sportowych tłumików typu Next-R.Są to tłumiki TYLKO do 2 suwów, przy 4T nic on Ci nie da. W 4T stosuje się wydechy o większym przelocie.
2.Większy gaźnik. Nie większa dysza, tylko większy rozmiar gaźnika. Podstawa przy tuningu.
3.Możesz zainwestować w cylinder '80' czyli 72 ccm, nawet NO-NAME się dobrze sprawdzają takie za 59 zł z Allegro.

Zresztą żeby wycisnąć więcej niż Twoje 65 na prostej wystarczy dobra regulacja. Jeżeli chcesz osiągnąć większą prędkość pomyśl o wariatorze.

Pozdrawiam
Mayday




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 8:22
Posty: 34
Lokalizacja: okolice Buska-Zdroju
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi.
Zdecydowałem się na moduł odblokowany, zestaw rolek polini ( to mi pozwoli na pełne odblokowanie skuta),sprężynki do regulacji i z optyki nakładki na hamulce(bo mi lakier czy coś odeszło i paskudnie wygląda)+ opłacenie kolegi i 300zł wyjdzie , niedługo oleje musze zmienić to bedzie git. I może go w tym roku wystawie jak się przyspieszenie nie poprawi. Pozdrawiam Swistak717.




_________________

Moja maszyna ^^.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=199993
Wbijać i zostawiać komentarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy