Dzisiaj jest 29 lis 2024, 10:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2011, 14:45 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Gaźnik 17,5mm jest idealny zarówno do 50ccm, jak i 70ccm poziomu Sport. Należy też wspomnieć, że większy gaźnik poprawia chłodzenie silnika i dodaje dynamiki, a u mnie spalanie wzrosło tylko o 0,5l, więc tyle co nic (do tego z zamontowanym stożkiem Malossi E5).
Obrazek
Obrazek
Link do gaźnika»»» http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f0f9fe3098
Każdy woli wybrać używkę Dellorto, albo kupić dużo drożej nowy gaźnik Dellorto, więc ja postanowiłem obalić mit, że gaźników Tec nie da się wyregulować itp. Jak się umie, to się zrobi. Ja kupiłem Gaźnik od kolegi za niecałe 90zł z przesyłka, oczywiście nowy i z paragonem ze sklepu Mieloch. Do tego zestawu dokupiłem ssanie Polini i komplecik dysz do regulacji wszystkiego. Założyłem gaźnik do silnika AM6 i najpierw nie był odpowiednio wyregulowany, ale to z mojej winy, ponieważ łapał lewe powietrze .Po złożeniu tego wszystkiego do kupy i wyregulowaniu jak trzeba, sam się zdziwiłem, jak moto wchodzi na obroty i dużo szybciej reaguje na manetkę. Nie trzeba go też tak wysoko kręcić, żeby szedł. Są także minusy tego oto gaźnika; troszkę niedokładne wykonanie komory pływakowej i pływak z dziwnych materiałów, ale da się spokojnie przeżyć.
Jak najbardziej Polecam ten gaźnik, ponieważ daje sporo i nie jest to ''bubel", jak każdy twierdzi.
Artykuł napisałem sam.
Zakaz kopiowania na inne fora, bez mojej zgody.

Proszę o podklejenie, jeśli tylko się podoba :roll:

Poprawione, podklejone.
Booyaka




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 14:49 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
wisnia1995, bardzo fajnie że zrobiłeś taki poradnik o tym gaźniku bo powiem Ci że sam będę szukał gaźnika 17.5 od p/g za jakiś czas i bałem się tego teca brać bo takie dziwne pogłoski o nim chodzą a więc teraz już bedzie mi łatwiej podjąć decyzję ;p




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Nie wiem jak Tec Eco ale ja mam Tec Racing i wykonanie jest wręcz idealne nie odbiegające od dellorto;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:26 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
brawo oczywiście podkreślenie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 13:02 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Dzieki ze wam sie chociaż podoba bo moderatorom chyba nie......

Moderator też człowiek i ma swoje życie :wink:
Zaraz poprawię błędy i podkleję.
Booyaka




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 16:15 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
a ja miałem tec racing ysn 17.5 i był bubel.. na dyszy 56 miał wciąż za mało paliwa a na 65 już go zalewało i gasł. po zmianie na dell'orto skuter śmiga na dyszy 65 i 70 bez zalewania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mass143 pisze:
na dyszy 56 miał wciąż za mało paliwa a na 65

9 jednostek to bardzo duży przeskok.
Prędzej sądził bym, że dellorciak to bubel i nie jest do końca szczelny.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Booyaka pisze:
Prędzej sądził bym, że dellorciak to bubel


No nieprzesadzajmy :D




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Stunter pisze:
Nie wiem jak Tec Eco ale ja mam Tec Racing i wykonanie jest wręcz idealne nie odbiegające od dellorto;)


Tec Eco ustawia się banalnie, potwierdzam na swoim przykładzie, idealne się sprawuje przy 70cc na dyszy 80 lub 90 już nie pamiętam za dobrze :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Fajny poradnik ale te gaźniki mają duży rozrzut produkcyjny. Są trefne egzemplarze, koledzy z Chorzowa kupili sobie je, najpierw jeden kupił i wszystko było super, potem podjarany drugi go wziął i już tak nie było, próbowaliśmy wszystkiego, przekładaliśmy do Aeroxa w którym Tec chodził dobrze, nawet do mojej SR (oba sprzęty na swoich gaźnikach chodziły super więc wykluczamy lewe powietrze, zapłon itp.), po prostu lipa. No i druga sprawa to wykonanie jest takie sobie, przy dobraniu dobrego śrubokręta i odkręcaniu dyszy już materiał "schodził", co w przypadku Dell'orto nie ma miejsca, ogólnie miałbym pewne zastrzeżenia co do jego wytrzymałości, tzn. wątpię by wytrzymał on 15 (i więcej) lat, 50 i więcej tysięcy km, wielokrotne czyszczenia i regulacje jak w przypadku Dell'orto - wiadomo nie ma co porównywać. Mimo że niektóre egzemplarze są całkiem dobrymi gaźnikami (temu koledze dalej na Tecu ładnie pracuje i nie skarży się) to między nimi a Dell'orto jest przepaść.


Booyaka pisze:
Prędzej sądził bym, że dellorciak to bubel i nie jest do końca szczelny.


Poleciałeś.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 14:52 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Booyaka pisze:
Prędzej sądził bym, że dellorciak to bubel i nie jest do końca szczelny.


Mówisz tak, jakbyś nigdy dellorto nie miał, a miał tylko jego podróbki.
Sam posiadam już drugiego dellorto i nie mam żadnych zastrzeżeń.
Materiały z których został wykonany dellorto, są bardzo dobre, trwałe.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 15:15 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 8:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Mam pytanie. Czy osiągi na tym gaźniku będą niższe niż na Dell'orto 17,5 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Sinedd pisze:
Mam pytanie. Czy osiągi na tym gaźniku będą niższe niż na Dell'orto 17,5 ?


Nie. Choć rzuca mi się czesto w oczy, że ludzie piszą, że są nieudane sztuki, które cięzko wyregulować, a praktycznie ich się nie da. Ile w tym prawdy, nie wiem..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 22:27 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Brawo!

Zarówno gaźniki Dell'orto, jak i Tec Racing oraz Tec Eco od długiego czasu montujemy wg życzenia klientów w naszym serwisie i nie mamy żadnych problemów z regulacją czy działaniem.

Naturalnie nie ma co porównywać Tec Eco z zdecydowanie lepiej wykonanymi gaźnikami Dell'orto czy też wyższym poziomem firmy Tec - Racing.

Nie ma czegoś takiego jak "rozrzut produkcyjny" :P:P Są sztywne normy i prawdopodobieństwo błędu jest znikome.

Zanim zaczniecie szukać przyczyny w produkcie - wyregulujcie porządnie, albo zlećcie sprawę serwisowi, który ma o tym pojęcie.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:06 
*

Rejestracja: 21 sty 2011, 17:47
Posty: 44
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Chciałbym odświeżyć temat i poprosić o wypowiedz czy ten gaźnik podpasuje do morini, niby gaźniki to jeden h... do morini czy minarelli ale wole się upewnić. Proszę o wypowiedz z góry dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 12:52 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 10:47
Posty: 52
Lokalizacja: E-g
Pojazd:
Mam pytanko mam gaźnik z ssaniem recznym da rade zalozyc automatyczne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 14:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Czy oryginalne ssanie pasuje do gaźników TEC PHVA ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy