Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2011, 11:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Czesć. Otoż mam nietypową sprawe z sprzęgłem w silniku am6. Zalałem go olejem Motul 10W40 do mokrych sprzęgieł do 2T. Więc tak. Jak jest lekko rozgrzany silnik to jade i jak juz przekroczy 6 tys obr to sprzęgło sie ślizga ( wkreca sie motor a nie przyspiesza ) ale po nagrzaniu i po przejechaniu pare km jest juz dobrze. Następnie gasze motor i odpalam po chwili i jest to samo jak jade. Powciskam pare razy sprzęgło i juz jest dobrze jak jade. :wink: . W czym może tkwic problem ?. Sprzęgło mam na maxa skręcone przy manetce.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 21:40 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 12:50 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
moze potrzebuje porządnej regulacji sprzegła przy tarczy dociskowej tam jest taka sruba




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Drifter16, Jak masz przy kierownicy na maksa skręcone to sprubuj do wykręcić ile się da. A jak to nie pomoże o rozbierz i zobacz co i jak...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 13:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cheldoro96 pisze:
Jak masz przy kierownicy na maksa skręcone to sprubuj do wykręcić ile się da


To będzie jeszcze gorzej. Dodam ze jak miałem olej 75W90 to było dobrze ; | Ale był czas najwyzszy na zmiane i naszło mnie na 10W40.; )

wisnia1995 pisze:
moze potrzebuje porządnej regulacji sprzegła przy tarczy dociskowej tam jest taka sruba

No wiem . Ale znowu rozbierać ;/ :roll: :(




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 13:27 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
albo regulacja albo czas na sprzęgło (tarcze , sprężynki )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 13:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
W sumie maciek1006 ma rację bo ja też wymieniłem olej jak kupiłem rysia na 10w40, jednego dnia dostał ostro po dupie i sprzęgło poszło ... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 15:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Zmień na gęstrzy też miałem 10w40 i na zimnym silniku ostro sie ślizgało, a ciepłym nie tak bardzo żadna regulacja nie pomagała. W końcu zmieniłem olej na 85w40 i teraz jest gites majonez sprzęgło działa cacy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 16:33 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mi sie wydaje ze olej nie ma wpływu na działanie sprzęgła , przynajmniej w moim silniku co bym nie wlał jest tak samo czy wszystko w porządku ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 21:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Aha. Ok. A wiecie może gdzie dostane pierscienie do tłoka o wymiarze 40,7 ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Dorobienie pierscienia okolo 20zł




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A dorobili by mi tam gdzie robia np szlify cylindrów ?. :?: :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 23:46 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Drifter16 pisze:
A dorobili by mi tam gdzie robia np szlify cylindrów ?. :?: :wink:

Powinni, a jak nie to na pewno ci powiedzą gdzie dorobisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 10:06 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Drifter16, jak cos to u mnie w miescie dorabiaja pierscienie bdb jakosci sam latam juz ponad 500km na dr evo 80ccm i komprecha super




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy