Dzisiaj jest 17 sie 2025, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: moduł
Post: 01 lip 2011, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 8:11
Posty: 56
Pojazd:
Mam pytanie mam przecięty ten różowy kabelek i leci jeszcze na blokadach ok 70 teraz 15 lipca będę ściągał wszydtkie blokady i moje pytanie dotyczy czy jest różnica między modułem odblokowanym a tym moim z przeciętym kabelkiem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Zależy jaki ten moduł odblokowany :mrgreen: Te chińskie CDI z allegro za 30zł to dużo problemów. Moduł ma tylko nie blokować obrotów, więc nie ma sensu go zmieniać, jeśli wszystko jest ok.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 8:11
Posty: 56
Pojazd:
czyli moduł ma nie blokować obrotów to po przecięciu tego kabelka dalej obroty są takie same jak na początku tylko v-max został tak jakby odblokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Weż postaw skuter na stopki i daj mu opór na manetce. Jeśli zacznie przerywać na wysokich albo odetnie go to znaczy, że masz blokowany. Prawdopodobnie nie masz już blokowanego z racji przecięcia kabelka,. Po czym stwierdzasz, że obroty są takie same jak przed przecięciem? Masz obrotomierz?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 8:11
Posty: 56
Pojazd:
tak mam obrotomierz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
I ile obrotów miałeś przed a ile po przecięciu?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 12:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 8:11
Posty: 56
Pojazd:
dochodziły do sześciu przed jak i po przecięciu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 13:19 
Keinan, ja mam skuter w tej samej budzie co ty tylko że w 2t :P i u mnie jak przeciełem rozowy kabelek to od razu inaczej silnik chodził, obroty podniosły się z 6 tys do 8, a jak założyłem pro replice to licznik z obrotami zamykało :mrgreen: (12tys)




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 8:11
Posty: 56
Pojazd:
czyli modul jest dale bloknięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 16:41 
lub masz źle wyregulowany gazior :P mogą to też być zaworki- zbyt ciasno :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Keinan, to musisz wyregulować gaźnik. Nie wiem jak w 4T ale mi pomogło.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy