Dzisiaj jest 16 sie 2025, 9:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2011, 16:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Siemka moje piaggio nrg mc1 nie chce się wkręcić na obroty. Stało się tak po wymianie na cylek Power Forca 70 ccm. Żeby się wkręcił to musze go piłować z 500 m albo najlepiej zjechać z górki i wtedy szybciej się wkręci. Jest to tak od 0 do 50 km/h jest dobrze a od 50 do 70 trzeba go piłować a potem jak słychać że się wkręci to śmiga od 70km/h ladnie do 95. Jak zjadę z górki to prawie od razu się wkręci. Na starym cylindrze który sprzedałem płynnie przyspieszał.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 17:55 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:05 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Bo wypadało by to wyregulowac nie? :mrgreen:
Rolki,sprężynki,centralka i niemów jaka bo Ci nikt dokładnie nie powie




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:27
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
gaznik do regulacji? rolki?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Gaźnik regulowałem,Sprężynki sprzęgła teraz kupiłem niebieskie hebo i centralke niebieską hebo i rolki polini 5,6g. Ale panowie chyba nie w tym rzecz gdyż jak już się wkręci to idzie dobrze. Tylko że ma takiego muła. I nasuwa się pytanie czy może być to wina cylindra ? że np. ******* kupiłem albo jeszcze nie dotarty czy też np. zapchany tłumik, bo problem sie pojawił po zmianie cylka. A w tym czasie miałem tłumik u spawacza i w kolanku widać spaw co wchodzi do środka i może być to przyczyną. Duży ten spaw nie jest wychodzi grubości około 0,8 mm i na pierwszym skręcie kolanka.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 21:43 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:18 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Może rolki lżejsze trzeba




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Adamer, napisałem przecież że wcześniej było OK.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:21 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Wariator/ przeciw talerz niema rowków? Na 100% coś będzie z napędem bo ma muły chwilowe, musisz pokombinowac coś.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Adamer, Nie z wariatorem wszystko Ok. Przeciw talerz też ok, sprawdzałem. Nie sądzicie że może te lekkie przytkanie na kolanku gdzie jest zakręt może być przyczyną? bądź też cylinder ? bo mówie złożyłem i zrobilo się to co piszę;/ A stary cylinder sprzedałem gdyż dzwoniły pierścienie bo stary tłok koledze spadł i się ułamała ta membrana kupiłem nowy nie wymierzylem dokladnie i z czasem jak pierścienie się dotarły to zaczął dzwonić, sprawdziłem góra tłoka w cylindrzę sie trzęsła na boki, ale ***** miał taką jak wcześniej tylko obawiałem się jezdzić że może by się pierścien zakleszczył czy zatarł w nie dalekiej przyszłości


Warn
Booyaka




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 21:44 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:30 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
No to może gaźniczek? :roll:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 19:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Adamer, Gaźnik napewno nie uległ uszkodzeniu i powtarzam że zmieniłem z 70ccm na 70 więc wątpie żeby coś się uszkodziło. Raczej bym szedł w strone tłumika lub może sprawdzić jakoś czy cylinder dobry




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 19:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2011, 22:22
Posty: 55
Lokalizacja: Się wziołeś ??
Pojazd:
Koleś ty myślisz ze jak zmienisz cylek z 50 na 70 to przekładni nie musisz regulowac ?
weź wrzuc lżejsze rolki i zobacz, szkodzi ci coś ?

kumpel ma ten sam cylinder kupił go za nie cale 300 zl był w przecenie wypuscili takich 3 czy 5 na rynek w takiej przecenie, tez ma takiego mula do 50 km/h wiec mozliwe ze to jakies niewypały z tych cylkow i tak tanio poszly. nie jestem na 100% pewny co do tego cylka.
ale przekładnie byś mógł poregulowac swiat sie nie zawali jak nie zajrzysz do przekładni ;)




_________________

Sprzedam całe Piaggio NRG 50ccm LC !! Na części lub w całości !
GG: 1241245




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 20:48 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Ja mam cylek Power Force 70.. Bez zbytniej regulacji z dziurawym tłumikiem objeżdżam spokojnie praktycznie każde 50cc oczywiście seryjne




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 21:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Kajdasz27, koleś jak byś poczytał dokładnie... To byś wiedział że zmieniłem z 70 ccm na 70ccm... Poczytaj trochę a nie nabijasz sobie tylko posty...




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 17:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2011, 22:22
Posty: 55
Lokalizacja: Się wziołeś ??
Pojazd:
radi95 pisze:
Kajdasz27, koleś jak byś poczytał dokładnie... To byś wiedział że zmieniłem z 70 ccm na 70ccm... Poczytaj trochę a nie nabijasz sobie tylko posty...


każdy cylinder innej firmy inaczej działa na tym setupie co ty masz, ty sobie tego nie dasz wytlumaczyc i jak ci mają pomóc ?,
weź wrzuc te rolki lzejsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy