Dzisiaj jest 10 sie 2025, 8:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2011, 12:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Siemka.

Zadaje to pytanie nie chcą kupić tego zapłonu tylko z własnej ciekawości ;p


Czy ten sportowy zapłon (malossi, polini itp.) różni się tylko tym że można regulować kąt wprz. zapłonu i tym że bedzie śmigął na wyższych obrotach nie tak jak seryjny że przy licznikowym 110 na 50ccm chyba nie nadąża ;p

I drugie pytanie jak myslicie czy przy 50ccm coś by dało??

PYTAM TYLKO Z CIEKAWOŚCI ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 14:01 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Tak, można regulowac go dowolnie. Potrafi wykręcic bardzo wysokie obroty. A przy 50ccm na pewno by się lepiej wkręcał na obroty, tyle.




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 20:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
przy 50cc będzie to mało wyczuwalne, lecz na jakim racingu 70cc może dać wiele.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy