Dzisiaj jest 06 sie 2025, 0:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2009, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 15:37
Posty: 7
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam!
Jak w temacie zaczne moze od pytania czy taka oto blaska jest blokada w gazniku Dellorto 17,5mm ?
Obrazek
w gazniku wygladala tak od strony gdzie jest wlot z filtra powietrza :
Obrazek

Ogladalem mase zdjeci jak i temat o czyszczeniu i skladaniu gaznika Dellorot i nie widze tam takiej blaszki wiec mniemam iz jest to w moim przypadku blokada ktora nalezy usunac.

2. Mam jeszcze pytanie odnosnie blokad - jak narazie zdiolem podkladke z wariatora zaczol jezdzic z 50 na 65.
-wiem ze powinna byc blokada nad przemustnica w gazniku ktora nie pozwala podniesc sie przepustnicy do konca ale juz ktos ja zdiol.
-kruciec ssacy jest gumowy i nie ma w nim zadnych zwezen chyba ze powinienem kupic wiekszy?
-u wlotu do cylindra pomiedzy kruccem ssacym a membranami tez nie ma zadnej zwezki

To co mi jescze pozostaje do odblokowania z wiadomych mi blokad to wylot :
-wiem ze jest zwezka przy wyjsciu z cylindra zaraz na poczatku rury
-slepa kiszka do uciecia i zaspawania
-jest jescze pomiedzy kiszka a wylotem z cylindra na rurze taka wspawana nakretka z gwintem w ktora jest wkrecona srobka ale po jej wykrecenu stwierdzam ze ma ona dlugosc tej nakretki wiec nie wkreca sie glabiej w wydech i nie blokuje w srodku (moze ktos juz ja zamienil na ktorsza)
-czy rure od katalizatora spalin czy jak to tam sie nazywalo tez nalezy uciac czy zostawic t tak jak jest?

Probowalem dzis odkrecic wydech ale jedna sruba strasznie mocno trzyma i nie moglem jej odkrecic , boje sie zeby jej nie urwac tak jak w innym skuterze a z racji iz zaczol padac deszcz sproboje jutro.


Slyszalem tez rozne wersje odnosnie CDI lub moze ukladu zaplonowego - jedni mowia ze nie jest blokowany w tym Piaggio a inni ze blokuje obroty do 8000 inni ze do 13000 sam juz nie wiem co jest prawda.

Mam tez problem z przyspiszeniem. Przewertowalem juz 20 storn forum od konca w tym dziale i z tego co wyczytalem to powinienem zamienic rolki na lzejse (teraz mam 6,6g) , zalozyc twardsze sprezynki sprzegla i twardsza sprezyne dociskowa. Bo przyspieszenie mam naprawde fatlne - kapcia sie nie spali i jest o wiele gorsze niz w moim hyosungy sb50 z '97 dgzie bez problemu pale gume i jak ruszam to trzeba sie keirownicy trymac bo tak rwie do tylu.

Z gory dziekuje za dobre rady i pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 21:37
Posty: 75
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
mam ten sam problem z przyśpieszeniem co ty :/ i blokadę do 50 v-max w tym ze mam nrg mc 2 LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 11:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Ta blaszka to blokada. Moduł raczej nie jest blokowany. Sprężynki i inne tego typu duperele kupuje się raczej przy tuningowanych skutach żeby je wyregulować. "moim hyosungy sb50 z '97 dgzie bez problemu pale gume i jak ruszam to trzeba sie keirownicy trymac bo tak rwie do tylu. " - baaaaaardzo moooocno wątpię.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 14:22 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 21:28
Posty: 25
Pojazd:
a czy jak zdejmie sie ta blaszke to to bedzia lepsze osiagi i czy bedzie wiecej palił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
dostaje przez to mniej powietrza, na pewno będzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 21:28
Posty: 25
Pojazd:
a bedzie wiecej palił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 16:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po zdjęciu tej blokady trzeba też wymienić dyszę na większą.
Będzie więcej palił tak, jak po zdjęciu każdej blokady.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 16:57 
*

Rejestracja: 17 cze 2011, 21:28
Posty: 25
Pojazd:
a jak wyjme tę blaszke a nie wymienie dyszy to bedzie chodził tak samo jak przed wyjeciem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
INSert2011, wyjmij i sprawdź.. masz problem jak ch**..

dyszę na pewno trza będzie dać 65.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy