Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:30
Posty: 5
Pojazd:
witam dzisiaj odebrałem motorek gilera dna 50 od mechanika zrobił szlif wymienił tłok pierscienie przywiozłem go do domu i wszystko grało po przejechaniu sie z 400 metrów było ok gdy nakreciłem po dodaniu gazu dusi sie i nie chce wejsc na obroty nie chce sie uciagnac co to moze byc na zimnym jest ok


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
regulacja gaźnika albo źle założony cylek(lewe powietrze)




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:30
Posty: 5
Pojazd:
mozesz powtórzyc zle założony co????? a co ma to jak na zimnym silniku jest ok tylko jak sie nagrzeje to nie chce jechac jest słaby i jak dodaje gazu to go dusi przed wymiana tłoka i cylindra było to samo pomózcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie ma sensu się tutaj wypowiadać, jedź do tego ciecia i niech to robi. Może to być puchnący tłok, źle wyregulowany gaźnik itp, itd ...

Edit. Poza tym jaki to tłok ? do jakiego skuta ? nie przegrzałeś ??


Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 20:26 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
cylek źle założony po prostu łapie Ci lewe powietrze na zimnym ma włączone ssanie więc idzie więcej paliwa i uszczelnia np tą dziurę a jak ciepły ssanie się wyłącza to idzie mniej paliwa...albo Ci tłok puchnie tak jak napisał maciek805,




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 9:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
tak, te dwie rzeczy jak najbardziej mozliwe, ale nie wukluczalbym tutaj gaznika. Wiem co mowie, mialem simsona, po nagrzaniu tracil na sile. Przedtem go zalewalo i jak sie nagrzaj to nie mial sily jechac na jedynce, potem zmniejszylem poziom paliwa i dostawal za malo paliwa - tez tracil moc po nagrzaniu. Wreszcie kompletnie go zdemontowalem, ustawilem plywak, iglice, inna dysze, bawilem sie iglica i bylo ok. Jedz po prostu do tego mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 10:00 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:30
Posty: 5
Pojazd:
koledzy ale przed wymiana cylindra i tłoka było tak samo powiem jeszcze ze mechanik mówił cos o napewdzie ze tam moze byc przyczyna o wy na to???? ale czemu na zimnym by jezdziła a po nagrzaniu nie chce co ma naped do tego????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy