Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2011, 11:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Witam po przerobieniu z wtrysku na gaznik miałem starą glowicę i temperatura była ok zmieniłem glowice od wersji gaznikowej i jest inny czujnik temperatury i zmieniłem wejscie czujnika temperatury zeby się nadał i teraz jak troche pochodzi to wskazuje mi max i układ odpowietrzony
i teraz moje pytanie czym to może być spowodowane pasek mógł się urwać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 16:11
Posty: 103
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
jakby Ci się pasek urwał to byś nie ruszył :wink:




_________________

>>>wpadnij do typhoona ;) <<<

!
ZOBACZ CO SIĘ DZIAŁO NA NASZYM ZLOCIE ! ! ! [CLICK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
ale od pompy oleju/wody ten mały za wariatorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jaki problem sprawdzić? Grzebałeś coś tam wcześniej? Tę dużą zębatkę od pompy wody trzeba umiejętnie wsunąć na wałek, aby obracała pompą.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy