Dzisiaj jest 26 sie 2025, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2011, 15:30 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
opłaca się dopłacić 70zł do Airsal T6 70cc?? lub 40zł do T6 Racing 50cc? czy najlepiej wziąc Airsal Sport 50cc? wał i łożyska standard, prawie 20k przejechane




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
bierz 70cc tylko przydało by się łożyska zmienić




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 15:41 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
no właśnie wolał bym nie zmieniać łożysk, sporo roboty a i koszty wzrastają bo cylek 70 droższy i jeszcze łożyska




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Amavi pisze:
a i koszty wzrastają bo cylek 70 droższy i jeszcze łożyska
i gaźnik większy, i paliwa ze 2L/100km co najmniej więcej. Nie opłaca się jeśli liczysz się z kasą. Sam miałem 70 (tyle że manstona replice) i zdjąłem a teraz planuje założyć 50 airsala, bo podobnież moc niezła a i mało pali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 8:54 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
W takim razie 50cc zostaje. Tylko teraz czy opłaca się dołożyć do T6 40 zł?




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Mam tego sport 50 i nawet przy setupie z podpisu nie ma rewelacji.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:10 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
A ile ci pali? to może lepiej 50cc T6 brać? zawsze trochę więcej mocy będzie




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Na twoim miejscu wziąłbym 70cc i tak wymieniasz więc wiesz.




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:40 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
ale wolał bym mniejsze spalanie bo 50cc (mam nadzieje) i nie chce łożysk wymieniać




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale zauważ że 50cc jest sportowa. Na pewno będzie paliła więcej od seryjnego lecz nie wiele mniej od 70cc




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
teraz pali ponad 5 (dysza 80, świeca kawa z mlekiem) taiwanski cylinderek 50cc oryginał. Ale kończy się jego żywot bo v-max spadł i chyba pierścienie słychać dlatego chcę kupić coś mocniejszego firmowego ale znowu nie chce iść w koszty jak wymiana łożysk i późniejsze spalanie (żeby nie palił więcej niż samochód)




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Amavi, to zależy jak będziesz jeździł. Kolega ma Sr70 streetrace, Yasuni R i pali mu 3,5l/100km ale on jeździ 70km/h a nie 100km/h ;)




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Nie wiem czy ktoś to pisał, bo mi się wszystkiego czytać nie chce, ale pod airsala 70cc trzeba wał wymieniać, to już racing. Pozatym pod twój setup bierz 50cc , do tego 70cc musiałby być gaźnik 21 , mocniejszy wydech i wał porządny.




_________________

Pomarańczka ;*


Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 21:24 przez Roost., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 9:29 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
Biorę 50 na pewno. Tylko nie wiem czy brać wersje T6 czy nie. Warto dopłacić do T6?




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Amavi, droższa - lepsza




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:53 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 10:47
Posty: 52
Lokalizacja: E-g
Pojazd:
speeD69 pisze:
Amavi, droższa - lepsza

Nie zawsze droższe jest lepsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
fikołek94 pisze:
speeD69 pisze:
Amavi, droższa - lepsza

Nie zawsze droższe jest lepsze

najczęściej tak jest. np stage 6 streetrace - chińska 70cc.




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:53 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
tylko że stage 6 streetrace - chińska 70cc to są dwie skrajności cenowe, jakościowe. Tu chodzi o to czy brać wysilony cyl T6 czy nie T6, żywotność między tymi dwoma może być inna i może nie warto dopłacać bo szybciej się zużyje lub łożyska padną




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 10:43 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 22:38
Posty: 55
Pojazd:
Jeśli chodzi o airsala to bym żadnego nie wziął, nie dość, że to mocy nie miało więcej w stosunku do serii, to padło po 300km, a spasowanie to tragizm w czystej postaci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 13:38 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 11:04
Posty: 186
Pojazd:
JOGRR, coś mi się nie chce wierzyć że mocy nie ma więcej niż seria, źle go docierałeś pewnie i zatarłeś




_________________

Cylinder: Malossi Sport 70cc
Wał: Top Racing Race HQ
Wydech: Laser X-Pro
Gaźnik: DELLORTO PHBN 17.5
Wariator: Malossi Multivar
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Dzwon: Naraku Racing
Sprężyna Malossi Czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy