Dzisiaj jest 26 lis 2024, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2009, 22:40 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
Mam keeway focus, a w nim:
- Cylinder: Malossi SPORT 70
- Wał: BGM Evolution
- Łożyska: BGM METAL
- Wydech :Laser X-PRO
- Dysza: 90
- Rolki: 5,7g
- Sprężyna dociskowa: Hebo +60%
- Sprężynki sprzęgła: Hebo czerwone
- ko?o pasowe (przeciwtalerz) Malossi MHR
- Pasek: Polini Kevlar
- Filtr powietrza: seria + parę dziurek
- Wariator: Malossi Multivar 2000
- Zawor membranowy: Hebo
- Gaźnik: Dell'orto 17.5mm

Na tych częściach leci tylko 72-75 realne mierzone gps'em, do tego przyśpieszenie też nie jest rewelacyjne jak na ten tuning. gaźnik wydaje się być wyregulowany, świeca ma prawie idealny kolor, ciut za ciemna tylko, skuter pali od kopa, nie gaśnie i jest ok.
Słabe są tylko osiągi, na paku zrobione jest jakieś 2tyś km a rolki nie są kwadratowe.
czym to może być spowodowane? jakieś propozycję sugestie? dodam że pali mi 5 litrów na 60km więc dużo trochę ale świeca nie jest czarna tylko brązowawa.

licznikowe teraz leci 100kmh a kiedyś jak był sam cynek leciał 95 licznikowe, a po jakimś czasie v-max i przyśpieszenie samo od siebie spadło i v-max wyniósł 70 licznikowe, więc osiągi znacznie spadły same od siebie i już się nigdy nie podniosły.
proszę o pomoc, już od wakacji ciągle coś kombinowałem, wymieniałem ale cały czas v-max jest taki słaby do tego czasu jak spadł z 95 licznikowych do tych 70 sam z siebie jak jeszcze sam cynek miałem. :mad:

PS. dodam że jak jadę np. 60 realnych, będzie jakiś dłuższy kawałek drogi lekko w górę to skuter zaczyna zwalniać strasznie, a jak miałem stożek to dysza 102 była za mała.
Niedługo morze wybiorę się do sklepu, kupię dysze 110 lub 115 i morze rolki tylko już sam nie weim czy jakieś lżejsze od tych 5.7g czy cięższe ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 22:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Rolki zmień gdzie 5,7 rolki :shock: zmien na 4-4,5 to zobaczysz jak będzie jechał

i regulacja gaźnika




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 22:49 przez RoX'ik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 22:57 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
i przez te rolki taki v-max też słaby może być?
Będę w sklepie to zakupie jak będą mieć, bo rolki 4.5 mam tylko troszkę kwadratowe już ;/

A co do gaźnika, świeca ma prawie dobry kolor, w prawdzie ciemno brązowy, ale jak dam więcej powietrza to zaczyna się dusić przy 30 i lipa, tylko takie buuu a spala 5 litrów na 60km :shock: i będę kupował dyszę 110 żeby do stożka była dobra bo 102 do stożka nawet za mała ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Myślisz ,ze po zmianie samych rolek bedzi mu super ciekał. Coś naprawde musi byc nie tak bo z tego co tu piszesz to bym cie wzioł moim Focusem z takim tunem jak w podpisie miezone gpesem 81km/h Ja ci nic ie poradze ale napewno rolki sa za ciezkie jak kolega mowi ale skoro juz miales takie rolki i osiagi spadly to jedyne co mi przychodzi na mysl sprawdzic kompre stan pierscieni i ganzik i filtr przeczysc a najeloeij to stozek daj. Pozdrawiam. :wink:




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 23:07 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
no rolki 4.5g miałem, ale w tamtym sezonie, jeszcze przed wymianą gaźnika i na 4.5 jeździł może troszkę gorzej niż na 5.7, a jak niedawno wsadziłem 7gram to tak do 30 miał jakby większego kopa itd ale potem już spadał z obrotów i ledwo jechał bo za ciężkie były.
Co do kompresji, to postaram się załatwić to jakoś, kompresje powinien mieć w granicach 10 atm ?

Edit:
A może to być spowodowane sprzęgłem?
Mam sprzęgło seryjne, tylko czerwone sprężynki sprzęgła, okładziny jeszcze są, dzwon nie jest przebarwiony, lecz sprzęgło zrobiło już 5.5 tyś km więc może się ślizga? możliwe to jest czy były by inne objawy, jeśli tak to jak mogę to sprawdzić?


Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 23:34 przez Mafioz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 23:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
No na pewno regulacja rolki, sprężynki i centralka no i gaźnik bo to raczej nie jest normalne żeby palił 5 litrów na 60km :roll:




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 11:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Sprzęgło napewno nie jest tutaj przyczyną bo co prawda sportowe sprzęgła mają większa wytrzymałosc ale kolega ma w roxie sportowe zrobił 22tyś na nim a stan sprzęgła zuzycie około 30% więc po 5,5tyś twoje napewno jest ok. Sprawdz ten cylinder bo cos mnie niepokoi oczywiscie gaznik no i moze pokusisz sie os tozek na tym setupie a nie o dziurki w filtrze??... Koniecznie sprawdz cisnienie w oponach moze to głupie ale mi kiedys osiągi spadły strasznie jakos dziwnie jezdził okazało sie ze w tylnym kole 0,2bar a nie jak poiwnno byc 2,5 :grin: Sprawdz koniecznie ten cylek rob cos z ganzikiem i ten stozek zobaczymy co bedzie.Pozdrawiam :wink:




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 14:24 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
niedawno kupiłem gaźnik nówkę sztukę ten dell'orto 17.5mm więc z gaźnikiem jest ok, stożek mam tyle że nie mam dyszy 110 lub 115 a na mniejszych nie chce jeździć za dobrze a że skuter mi potrzebny to wsadziłem seryjny filtr.
Dziś jeszcze zamówię większą dyszę i lżejsze rolki i jak paczka przyjdzie to powiem co to dało.
Ciśnienie jest raczej dobre niedawno dopompowywałem i kiedyś sam miałem 0.8 bara w tyle to w zakręty topornie wchodził dopompowałem do 2.2 lepiej się prowadził ale osiągi się nie poprawiły, może v-max 1/2kmh.
A sprzęgło to chińskie jest więc po 5.5tyś wszystko możliwe, ale sprawdzę ten cynek jak znajdę czas czy nie ma rys itd.

No nic, to zaraz złoże zamówienie na sklepie i czwartek/piątek powinno dojść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 14:54 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Nie chce nic mówić ale ten skuter może mieć tak samo krótkie przełożenie jak keeway hurricane i dlatego tyle leci , ja w swoim hurricanie miałem to co mam w podpisie i realne 80 leciał a to właśnie sprawa krótkich przełożeń ale spróbuj wyregulować jeszcze napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 15:45 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
A wsadziłeś te dłuższe przełożenia? jak tak to jakie i ile Ci dały i czy mocno przyśpieszenie pogorszyły?

PS chociaż nie wydaje mi się żeby to były przełożenia bo taki koleś ma focusa a w nim tylko cynek 70 pokroju malossi sport, wydech yasuni R i wario multivar, bez gaźnika, tylko te 3 rzeczy i leci mu 90 realne.


Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 15:46 przez Mafioz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Moim zdaniem cylinder pada. Może nie szanowałeś go od początku? Nie dawałeś mu się rozgrzać, nie dotarłeś, bardzo często jazda w dwie osoby jak miałeś go docierać? Sprawdź kompresję, to pierwsze co musisz zrobić bo możesz wymienić milion innych rzeczy a to będzie po prostu cylinder. W dodatku ten seryjny filtr też nie jest zbytnio wskazany przy takim setupie. No i porządna regulacja się kłania :). Pozdro.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 17:07 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Mafioz pisze:
A wsadziłeś te dłuższe przełożenia? jak tak to jakie i ile Ci dały i czy mocno przyśpieszenie pogorszyły?


Nie wsadzałem nic , a z którego roku masz focusa ? bo te starsze hurricany i focusy miały większe przełożenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:06 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
2006 rocznik, dokładniej to tak połowa roku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:21 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
hmm to powinien mieć te dłuższe przełożenie raczej , wiem że hurricane z 2004 do 2006 miał takie przełożenie że leciał 75 km/h a te nowe z 2008 to po 65 max :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 19:02 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
mój seria też leciał 65 max tyle że cynek trochę był przytarty i 7.5 atm kompresji miał a tak to myślę że 70 by poleciał bo ja trochę ciężki jestem xD
Także raczej ma te długie przełożenia, jak tylko dam rade to sprawdzę ten cynek bo jak miał jakoś 600km to osiągi tak nagle spadły same z siebie, po tym jak przeczyściłem magneto i cewki z kurzu to nie wiem, może kiedyś coś wpadło do cynka i porysowało go trochę. zobaczymy. i nie wiem czemu ale świeca się tak dziwnie zabarwia tzn tak z pół świecy jest jaśniejsze a druga część trochę ciemniejsza, to normalne czy to może oznaczać że cynek coś nie halo?


Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 19:04 przez Mafioz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Po pierwsze to nie cyNek a cyLek, najlepiej to CYLINDER. Świeca powinna mieć kolor jasno brązowy, taka kawa z mlekiem. To że gdzieś jest jaśniejsza a gdzie indziej ciemniejsza to raczej po prostu sadza. Przeczyść ją i włóż spowrotem, przejedź się jakieś 10km na różnych obrotach i jak ją wyjmiesz to jeśli jest kawa z mlekiem to regulacja jest OK. Po świecy nie ocenisz jaki jest stan cylindra, mówi Ci to kompresja, która jest trochę niska jak na 70ccm. Sprawdź stan paska napędowego, przeczyść filtr.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 15:33 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
kompresja zmierzona, tylko 8.5 wynosi za mało jak na ten cynek który powinien mieć 12, ale szlif ani nic raczej mnie nie czeka gdyż równocześnie znalazłem powód słabych osiągów jak na ten tuning, przyśpieszenia i v-maxa powodem jest to iż na 4 nakrętki trzymające głowicę u mnie były tylko 3 więc jedna musiała się kiedyś odkręcić powodując tym samym spadek osiągów który mnie kiedyś spotkał.
Nie wiem ile dokładnie jeździłem bez nakrętki ale mam nadzieje że głowica się nie pokrzywiła czy coś i będzie wszystko ok jak zdobędę tą nakrętkę.
Także wszystkim dziękuje za pomoc, odezwę się co i jak kiedy już załatwię tą sprawę.

PS. czy to że nie było 1 nakrętki i kompresja uciekała, może to być też powód ogromnego spalania, ok. 7/8 litrów na 100km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 15:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Możliwe że tak. Przy słabej kompresji spalanie znacznie się zwiększa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 16:17 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
to dobrze bo już mnie zaczynało to wkurzać że na 5litrach robię tylko 60km...

Jutro będę chodził po sklepach i szukał tej nakrętki czy mają, pierwsze idę do castoramy.

I paczka już przyszła z rolkami, dyszami i gratis ślizgi do waria dostałem, a świece złą zamówiłem :oops:

I mam też nadzieje że jak już zakręcę tą nakrętkę to też wyreguluje go na mniejszej dyszy, może 90 czy coś koło tego :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Słuchajcie. Bądźmy szczerzy. Keeway to jest praktycznie chińszczyzna i leci tylko tyle na takim cylku bo ma przełożenia lipne!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy