Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:06

Strefa czasowa UTC+1godz.

Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zipp PRO 50
*

Pojazd:
[glow=blue]Witam wszystkich jestem nowy. MAm pytanie co sądzicie o ZIpp PRO 50 :twisted: . A głownie wymiana cylindra na 70ccm. co jeszcze trzeba wymienic. Silnik ten sam co np. w nekenie itp. Chciałbym jeszcze jakis filter wstawic ale nie wiem jaki jestem zielony w tych sprawach :| Wiec piszcie co wiecie.[/glow]

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Cylinder 70ccm albo większy, większy (i oczywiście lepszy) gaźnik, zębatki, dobra świeca oraz fajka (nie wiem jak w Zippie Pro, ale w chińczykach najczęściej są lipne i mogą być przebicia), a filtr powietrza to już jak chcesz, bo pewnie niewiele da, ale jak masz kasę to możesz zamontować.

Tytuł:
Zbanowany

Pojazd:
Skoro cylinder 70ccm, to wypadało by wałek rozrządu i wgl cały rozrząd sportowy, widziałem takie na allegro.
I dodam, że cylinder najlepiej firmowy, a nie chiński, jeśli takowe istnieją do chińczyków.
Zipp pro też chińczyk :).

Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 22:38 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz

Tytuł:
*

Pojazd:
Gaznik ale wiekszy czy wystarczy dysze zmienic. Bo czytałem ze na 70 wystarczy tylko dysze zmienic. Cp do rozrządu Ma to jakos ruznice ten"sportowy" rozrząd a zwykly ?? ile cos takiego kosztuje. A co do filtra. inni mowią ze dużo daje a inni ze tylko szkodzi. JAka jest prawda ? 70ccm cos da ?

Tytuł:
Zbanowany

Pojazd:
Na temat gaźnika się nie wypowiem bo nie wiem. Ja radziłbym większy.
Gdzieś czytałem o tym rozrządzie sportowy był trochę inaczej zrobiony i powodowało to, że szybciej się otwierały zawory,( nie jestem pewny bo w 4T nie siedzę ), przejrzyj kilka aukcji na allegro z tymi rozrządami to może się coś więcej dowiesz. Ceny nie pamiętam.