Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2009, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Siemanko. Mam problem. Jak miałem dysze seryną i seryjnie filtr to stało mi się takie coś ,że jak jechałem juz prawie v-maxem to nagle mi zaczynały spadac obroty tak do 40km.h spadała prędkość i buuuu.... Takie niskie obroty i tak już jechał. Zmieniłem dysze na 72 wyjołem zwęzke z filtra troche było za dużo powietrza to minimalnie przydkałem ze było idealnie chodził fajnie juz mi te obroty nie spadały. Dzisiaj znowu to samo jade zbiera się super jade już dośc szybko i nagle znowu tak słabły obrotyu do 40 i juz tak jedzie. Dodam ,że rano normalnie odaplił z 1 przejechałem z 100m i mi zgasł ale wykręciłem świece wkręciłem i juz ok. Tunig to wario HEBO Ng tłumik S6 Pro Replica sprzęgło Malossi Fly rolki 3,7 spręzyna 22% spręzynki białe dysza 72 i ten przerobiony filtr. Prosze o odpowiedzi co to może być.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 18:43 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Może cylek Ci sie grzeje po prostu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 18:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No to raczej odpada. Kupiłem ten chwytak i powiem ci że do puki nie zrobił się ten problem to było odczuwalne ,że lepiej chłodzi cyl. Kompra ok więc cyl raczej odpada a nawet jak by to był cyl to co innego mogło by to byc pomijając go bo przed jego zmiana wolał bym sprawdzić co innego bo może wydał bym 220zł na nowy a było by to samo.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 18:56 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
to jest po prostu keewaya ;] Sypie się , Wyczyść gaźnik , wymień świece bo może nie nadąża przepalać mieszanki przy wyższej prędkości i dlatego tak się robi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Wiesz co? Ja tak miałem jak mi najpierw tłok spuchł, a potem jak się cylinder zatarł. Zajrzyj do cylka i zobacz na stan.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zaglądałem jest ok. Więc co to moze być??... Może swiece zmienić?... Może i masz racje z tą swieca bo dzisiaj koło 15 jak go odpaliłem odrazu od pierwszego kopa przejchałem 100m i mi zgasł wyjołem swiece kolorek kawa z mlekiem na końcu świecy ale gwint był mokty więc przeczysciłem odpalilem odrazu za kopem i już jechał. Ale dlaczego jak tak było po zmianie dyszy potem było juz ok a teraz znowu??... Cyl jest ok to wykluczamy. Aha jescze dodam ,że jak jade na tym mule tak z 300m to nagle znowu zaczyna przyspieszac i znowu spadają obroty.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 22:09 przez KeewayStunt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 10:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No to moim zdaniem regulacja gaźnika, dostaje czegoś za dużo lub za mało. Musisz regulować, nie ma rady...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Powiem wam ,że dzisiaj ten muł był,o wiele mneijszy a czasem wcale ale jakos mniej jedzie. Może to byćod tego ,że za dużo paliwa?/... i Tą śrubką trzeba pokręcic od dawaki pal/pow?? Dodam jescze ,że nie wchodza mu maksymalne obroty wcześniej wchodziły mu większe i jechał szybciej i az tak wył. Nie mowcie ze to rolki i sprezynki bo mam caly czas te same a wczesniej bylo ok.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Ostatnio zmieniony 14 mar 2009, 19:47 przez KeewayStunt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy