Dzisiaj jest 15 lis 2024, 3:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
gdzie mam tą nakretke nakrecic i gdzie mam walnąć?


edit:

ale mam zagadnienie.

własnie odkreciłem srubki od kartera i chcialem poruszać wałem i co? i wał paluszkiem moge zakrecic korbą, wystarczy ze lekko zakrece srubki znowu wał ciezko sie obraca.

oco kaman? co mysliscie ? mi sie wydaje ze ta połówke co kupiłęm ma za mały otwór delikatnie na łożyska i one sie ocierają o karter, wiec dzisiaj rozpołowie go i zobacze czy nie ma rys na karterze tam w tym gniezdzie, jak są no to chyba trzeba bedzie troche papierkiem ściernym to wydlużyć? ten post skopiowalem z innego forum bo nie chcialo mi sie przepisywać.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 7:19 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 16:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
U mnie po remoncie tak było. Ale nie patrzyłem na to i odpaliłem skuter,na początku słabo odpalał ,ale po przejechaniu kilku km sie rozchodziło i ładnie śmigało. Po zmianie karteru,czy remoncie to normalne ,bo jeszcze wszystko sie nie ułożyło tak jak powinno.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 16:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale wystarczy ze srubki odkrece i juz normalnie wał chodzi, wystarczy ze lekko zakrece juz lipa. Wiec cos tu nie tak.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sorry za ppp ale musze dodac.

filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=IxryyJFZ0ZI




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
"kurrrde ciężko" :D no Ci mówie ,że też tak miałem ,ale jak zaczołem jeździć to sie rozchodziło i działa fest. To Ty w keewayu swapa robiłeś? Bo nie masz tam silnika miny tylko al`a mina




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 18:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jak bys zauwazyl to jest prawdziwe minarelli ;p bo robie swapa.


to co skladac?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 18:54 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Ja składałem i było dobrze. Ale zrobisz jak uważasz i na własną ręke i ryzyko :D




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
kurde wlasnie ryzyko, sam widzisz ze ledwo co kreci sie jak zakrece te srubki, niech sie ktos wypowie kto rozpolawial silnik bo napewno takie osoby są, prosze was o pomoc.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
robiłem ostatnio silnik wlaśnie takimi sposobami tak jak ty i powiem ze tak samo miałem założyłem wał łożysko wszytko skręcone i ciężko chodzi wycentrowałem i lżej ale jeszcze z oporem , założyłem simeringi to wał praktycznie stał , włożyłem silnik do ramy i z 3 odpalił i już mam zrobione 300km i jest ok:)




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 20:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a jak go centrowales bo nie rozumiem tego na jakiej to zasadzie polega i jak to sie robi.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Pyle, u mnie tez bardzo ciężko chodziło ,musiałem dwiema rękami kręćić. Ale jak odpaloł i pochodził to było ok tak jak koledze wyżej. Składaj to :] to do keewaya pasuje bez przerubek silnik np od aeroxa??




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 21:48 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Skręcaj to chłopie... nie patrz na to my z kumplem skladalismy mine lc to jeb*****my młotkiem zeby wgl wał ruszyć!!! A złozylismy troche podochodził i gra niema zadnych luzów.SKRECAJ TAK JAK JEST!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 22:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no to skrecam, zrobilem uszczelki z bloku rysunkowego, ten karton.

W poniedziałek skrecam. A ja musze zalatwic chłodnice ;/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 6:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Pyle, ja robiłem z bloku technicznego i też trzyma. Nie ma sensu wydawać kase na uszczeli,chwilka i zrobione.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Pyle nie obraź się ale tak na przyszłość. Jak nie znasz się zbytnio to tego nie rób. Poczytaj i się popytaj ludzi.

PS: I nie dokręcaj śrub wkrętarką. Lepiej ręką by śruby nie przekręcić.




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 11:11 przez MarcO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 15:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Akurat to z wałem, to chyba normalne jest.
Też tak miałem u siebie w minarelli. Założyłem wszystko na cacy, skręciłem i ciul... Stoi. Wycentrowałem - dalej stoi.
Złożyłem, odpalił i pochodził ze 4min i problem ustał.
Wał zaczął chodzić lekko.

To samo kolega w piaggio miał. Złożył, było ciężko. Odpalił, silnik pochodził, to się poprawiło:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Tłumaczyłem Ci, że to normalne a ty dalej swoje... OMG. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 17:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
haha no dobra ;p skrecam to gówno ;p.

MarcO ta wkretarka była ustawiona na 2 czyli takie jak na wkrety wiec sie nie wkreciła na maxa sruba ;p. i sie znam tylko 1 raz to robilem a wiadomo 1 raz musi byc ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2014, 20:13 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
a ja wam powiem ze to nie prawda ze sie samo ułozy u mnie chodzil ciezko po 1500 km nadal ciezko i mam lozyska do.tylko sie zastanawiam z jaka siła dokrecas sruby karterow bo byly dokrecone na maxa opor z bardzo mocna sila




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2014, 9:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Po co robisz odkop tematu sprzed 3 lat ? Śruby karterow musza być mocno skręcone bo przecież musza być szczelne. Co do ciężkiego obracania się to po prostu musisz odprężyć wal, a jak to nie pomoże to rozbieranie silnika i składanie od nowa.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy