Dzisiaj jest 10 mar 2025, 12:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2011, 18:21 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Witam,
Kolega ma Piaggio NRG mc3 dt czy jakoś tak :mrgreen: i ma problem bo przy około 7tyś obrotów tak jak by odcinało mu zapłon lub przytykało, sam nie wiem jak to nazwać. Może miał ktoś z was taki problem i go jakoś rozwiązał? Koledze chodzi o to, żeby skuter nie muliło przy tych obrotach ( na zegarze ma 13k obr/min ) tak, żeby mógł normalnie jechać na full gazie ( gdzie teraz na full gazie przerywa, jest coś takiego, że ma 7k obr/min gaśnie, obroty spadną do około 6tyś znowu zapala i tak w koło.
Proszę o odpowiedź czego to jest wina i co należało by kupić/odblokować bo moduł ( z tego co słyszałem ) nie jest blokowany, nie wiem czy to prawda.
Tutaj film do tego
>>>FILM<<< Sory, że musicie pobierać ale nie znam stron na których wyświetla się film a na YT zapomniałem hasła :/


Ps.
Jeśli to coś ma do tego to zapinka na iglicy na środku, gaźnik regulowany, rolki wymieniane.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
moduł jest blokowany trzeba go odblokować kupując nowy odblokowany.




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 20:06 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Skąd wiesz? Na 100%?
Proszę o więcej wypowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Piaggio nie miały blokad na module z tego co wiem :roll:
Zrób zdjęcie świecy po przejechaniu dłuższego dystansu na wysokich obrotach. Mi się wydaje, że ma zbyt małą dyszę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 9:18 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
cornyyy94 pisze:
bo moduł ( z tego co słyszałem ) nie jest blokowany, nie wiem czy to prawda.

Booyaka pisze:
Piaggio nie miały blokad na module z tego co wiem


Problem rozwiązany. Dostawał za mało powietrza (taka blokada prostokątna z takimi dwoma dziurkami i tam są takie filtry, w książce serwisowej było napisane, że to jest filtr powietrza dodatkowego) teraz wkręca do 9tyś obr/min
Myślę, że do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 15:20 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:15
Posty: 100
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
jaki to rocznik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 16:11 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Kupla te NRG to nie wiem dokładnie ale na 85% 2005rok. A dlaczego tak? Wiesz "coś więcej " na ten temat?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 19:19 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:15
Posty: 100
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
slyszałem że od 2004 były blokady na module




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 19:30 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Speed89 pisze:
slyszałem że od 2004 były blokady na module

I to by było możliwe, bo od tego roku weszło Euro2 do skuterów ale ja słyszałem, że P/G wgl nie miały blokady na module co mi się wydawało trochę dziwne bo na allegro jest około 2 strony cewkomodułów odblokowanych do P/G. Może ktoś wie więcej rzeczy na ten temat jeszcze.
Na razie jeszcze nie zamykać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:15
Posty: 100
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
jaki masz kolor modulu ?
czerwony czy czarny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 10:21 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Speed89 pisze:
jaki masz kolor modulu ?
czerwony czy czarny ?

To nie mój skuter...
Ale kolor cewkomodułu to czarny ale zmienialiśmy na niebieski od NRG mc2 i to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 10:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2011, 22:22
Posty: 55
Lokalizacja: Się wziołeś ??
Pojazd:
Na allegro piszą że odblokowany bo każdy był odblokowany więc to tylko taki chwyt marketingowy żeby ludzie kupowali jak się nie znają ;)
Czyli moduł tu nic nie ma do rzeczy.

Na nowych gaźnikach dellorto 17,5 były blokady od strony filtra taka złota blaszka ;)




_________________

Sprzedam całe Piaggio NRG 50ccm LC !! Na części lub w całości !
GG: 1241245




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 11:37 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Kajdasz27 pisze:

Na nowych gaźnikach dellorto 17,5 były blokady od strony filtra taka złota blaszka ;)

Już jej nie ma :P tak samo jak na wydechu i wariatorze ( nie wiem czy były tam ale nie ma )
A jest takie cudo jak "filtr powietrza dodatkowego" jest to nad wentylatorem po prawej stronie silnika. Tam w środku jest filtr powietrza i przykręcony taki dekielek z rurką. Po ściągnęciu tego filtra trochę lepiej było ale dostawał za dużo powietrza, więc jeśli to coś się wywali i da większą dyszę to będzie jakaś poprawa? I jak możecie to powiedzcie co to wgl jest ( ten filtr powietrza dodatkowego bo w Peugeotach takiego czegoś nie było :P :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 12:04 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No będzie.. Będzie mógł wtedy dostać więcej mieszanki do cylindra. To tak jak przy zakładaniu stożka. A mu z tym filtrem powietrza dodatkowego, to chodzi chyba o katalizator... Tak??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 12:28 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
kmietol pisze:
A mu z tym filtrem powietrza dodatkowego, to chodzi chyba o katalizator... Tak??

Nie wiem. Taka nazwa jest w książce serwisowej ( m.in pisze żeby to czyścić wodą z szamponem :roll: :mrgreen: ) A to coś jest nad wiatrakiem chłodzącym cylinder takie coś wielkości 2x4cm z ( coś takiego jak króciec z filtrem ) i ten filterek się wyciąga i na tym jest taka rurka i takim gównem w środku ( gówno = taka cała zapełniona rurka z malutkimi trzema dziurkami w środku ) nie wiem co to jest więc staram się wytłumaczyć jak mogę, możliwe, że to ten katalizator...
Jeśli zrobimy tego zdjęcie to wrzucę ( chyba, że ktoś wie co to jest )


Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 12:29 przez cornyyy94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Sory, że ppp ale chyba już można zamknąć.
A te gówna nad wiatrakiem to tak wygląda ( foto z googli wzięte )
Obrazek
Ściągnęliśmy i tą rurkę gumową i ten filterek ze środka, zmniejszyli dolot powietrza do filtra powietrza i wkręca do 11tyś obr/min . I jaką dyszę polecacie do filtra Polini Air Box ( gaźnik Dell'orto 17.5mm, seryjna dysza 53 ) tak około 90 będzie ok? I jaki rozmiar tam jest 5 czy 6 mm?
Proszę o szybką odpowiedź. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 10:28 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
70 powinna byc ok




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 10:47 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
70 do stożka na gaźniku 17.5mm ?!
Proszę o więcej wypowiedzi .

A i jaki rozmiar 5 czy 6 mm


Ostatnio zmieniony 11 lip 2011, 10:48 przez cornyyy94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 10:50 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
To trzeba było mówic od razu, że stożek, ja cię zrozumiałem, że masz w boxie oryginalnym filtr polini. To taka 85-90 będzie ok




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 12:51 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Adamer pisze:
To trzeba było mówic od razu, że stożek, ja cię zrozumiałem, że masz w boxie oryginalnym filtr polini. To taka 85-90 będzie ok

Napisałem
cornyyy94 pisze:
I jaką dyszę polecacie do filtra Polini Air Box
A jak bym chciał seryjny to pewnie by było "do seryjnego filtra "... :P
A jaki rozmiar dyszy 5mm czy 6mm? Nikt nie wie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy