Dzisiaj jest 11 mar 2025, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2011, 23:40 
*

Rejestracja: 04 cze 2011, 23:16
Posty: 13
Pojazd:
Siemka, Udało mi się dorobić kluczyk do skutera na podstawie stacyjki od bagażnika. Jako że aku jest stary i 2 lata stał to próbowałem Runnera odpalić na kablach i mimo że kręcił to ani razu nawet nie poterkotał. Więc stosując się do porad na forum wyjąłem i wyczyściłem gaźnik a dokładniej mówiąc dysze. Ta mniejsza była zapchana więc odetkałem. Skręciłem wszystko spowrotem i nawet odpalił i pochodził chwilkę (5 sek) i zgasł. Pare razy odpalił i jak chciałem dodawać gazu do zmniejszał obroty i gasł. Kiedyś ktoś mi moił, że ssanie mam rąbnięte ale wtedy nic nie kombinowałem.. Czy może to być ssanie? Można do gaźnika z auto ssaniem wstawić ssanie ręczne?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 11:22 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 22:16
Posty: 84
Pojazd:
Możesz spróbować, nie wiem czy to coś da ale swiece weź od innego motoru już rozgrzanego po jeździe może załapie wtedy :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 11:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wyciąg świecę, wyczyść i spróbuj na narkomana, czyli wykręć świecę i nalej benzyny bezpośrednio w cylinder, jak odpali i zgaśnie to wyreguluj gaźnik.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 13:26 
*

Rejestracja: 04 cze 2011, 23:16
Posty: 13
Pojazd:
świeca jest dobra, jest suchutka po 5 minutach praktycznie bez przerwy krecenia. wiec jej nie zalewa. Czyszczona juz byla i jest ok na 100 procent bo odpalil, ale na niskich obrotach i sam gasł. mi sie wydaje ze może nie dostawać paliwa ile mu trzeba na zimnym, ale czy np zepsute ssanie moze być tego powodem? Paliwo z wężyka leciało ciurkiem jak wyciągałem gaźnik... Co radzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2011, 18:13
Posty: 67
Lokalizacja: Włoszakowice
Pojazd:
Wkręć srubkę od Paliwo-powietrze do końca,powinien odpalic jeśli ma mało paliwa. Prawdopodobnie może być cos z membraną jeśli skuterek stał dwa lata ...




_________________

BEST NRG!!!! FUCK AEROX OR SPEEDFIGHT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 18:38 
*

Rejestracja: 04 cze 2011, 23:16
Posty: 13
Pojazd:
czyli membrana jest zlokalizowana gdzie? miałem podobne objawy przed tym jak stał te 2 lata w garazu... ciągle pytam: czy to może być trafione ssanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Sprawdź czy dochodzi paliwo (podciśnienie czy sprawne), potem zrób tak jak kolega wyżej mówi, czyli wlej na cylka paliwa. Jak odpali pochodzi i zgaśnie szukał bym raczej w strone czy dostaje paliwo a jak dostaje to być może membrana czy też simmering




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Sprawdz kranik mozliwe ze miales jakis syf w baku i ci zapycha gaznik




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 2:31 
*

Rejestracja: 04 cze 2011, 23:16
Posty: 13
Pojazd:
Ziomeczki, mówiłem już, że paliwo dochodzi nie ma syfu, wstrzykiwanie też próbowałem... Może ktoś kto powie mi wreszcie czy takie objawy może dawać trafione ssanie automatyczne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 8:30 
*

Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:28
Posty: 92
Pojazd:
Chrom, Sprawdź to ssanie najlepiej i będziesz wiedział ( Podepnij bezpośrednio do akumulatora i patrz czy Ci igliczka się podniesie jeśli nie to masz walnięte) dobrze by było jakbyś wymienił świecę i sprawdził stan membran jak wyżej koledzy mówili ;]. Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
może to być wina ssania. jeśli ssanie będzie ok to musisz zwiększyć mu poziom paliwa. spróbuj mu psiknąć samostartem do filtra, a jeśli nie masz to może też być plak do tapicerki, tyle że to jest szkodliwe dla motoru. mi się działo to samo, tyle że ja miałem ssanie zepsute i psikałem mu samostartem jak nie mogłem odpalić, pochodził chwilkę na wolnych obrotach i wszystko git działało. zwiększ mu poziom paliwa na iglicy bo wydaje się że mu paliwa mało dochodzi, no i sprawdź te membrany, one się znajdują pod krućcem ssącym, do którego przykręcony jest gaźnik. Pozdrawiam :)




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 14:39 
*

Rejestracja: 04 cze 2011, 23:16
Posty: 13
Pojazd:
Dobra, temat do zamknięcia... Wydech puszcza na prawie całej długości bo jest konkretnie przerdzewiały... Żadne tam membrany czy inne podciśnienia albo ssania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy