Dzisiaj jest 05 lis 2024, 11:54

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam,
posiadam skuter kymco agility rs 4t skuter jest aktualnie na seryjnych częściach blokady zdjęte. Osiągi to 70-75 km/h na prostce przyspieszenie wg mnie słabe.
Wpadłem na pomysł aby skuter troche stuningować lecz przyzwoity tuning trochę kosztuje a osiągi i tak bardzo drastycznie nie wzrosną tzn nie dorównam żadnemu 2t po tuningu i tutaj wpadłem na pomysł a mianowicie przypomniałem sobie o czymś takim jak SWAP i tutaj mam watpliwości gdyż jestem zielony w tych sprawach.
Chciałbym sie dowiedzieć jaki silnik co i jak trzeba by było zmienić w elektryce itp. ogólnie jak wygląda zrobienie czegoś takiego i jak to wychodzi cenowo
Z góry dzięki za odp. Pozdro

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:

Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Najlepszy będzie silnik P/G najlepiej w LC. Kupujesz silnik (chłodnice i przewody jeśli to LC), wahacz silnika od P/G i przerabiasz elektryke wystarczy przeciąć 3 przewody z tego co pamiętam i połączyć je z instalacją P/G.

Tytuł:
*

Pojazd:
A ja mysle ze najlepiej bedzie jak kupisz silnik kymco 2t. Też są podatne na tuning, podobno S9 po dobrym tuningu leci 95-100 realistycze, na licznikowe 115

''Idę o zakład dokładnie tak" PFK

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
stachu1922, w Agility jest dolne mocowanie wahacza, w silniku s9 jest górne mocowanie, więc musiałby dospawać nowe mocowanie w ramie. Jeśli miało by to dobrze jeździć i być trwałe to trochę jest z tym roboty.