Dzisiaj jest 07 sie 2025, 11:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2011, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Już kilkanaście razy odkręcałem wariator. I chciałem teraz zmienić rolki na lżejsze. Zawsze blokuje wariator blokadą i odkręcam i dokręcam ręcznie. Boje się troche odkręcać to znowu żeby nie rozwalić sobie gwintu czy coś. Można w ogóle zerwać gwint dokręcając ręcznie. Jakie jest wasze zdanie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:18 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 13:25
Posty: 37
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
spokojnie odkręcaj . Mój już tyle razy był odkręcany ze to głowa mała i wszystko jest git ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Zawsze dokręcasz ręcznie? Bardzo mocno dokręcasz?
Niewiem dlaczego niektórzy z forum pozrywali gwinty. Może dokręcali pneumatem.


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 16:30 przez globo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 17:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Cytuj:
Niewiem dlaczego niektórzy z forum pozrywali gwinty.


U mnie zerwało cały gwint, na całej dlugosci gdzie był gwint jest golutko.

Wszystko odkrecane recznie, ale od pewnego czasu coraz ciezej bylo odkrecac az musialem uzyc belki i oto efekt, to przez nakretki, moim zdaniem powinno sie je wymieniac po 5 odkreceniach wariatora bo one sie psują. U mnie tak było i teraz musze nagwintowac wał ;/. dokrecałem bardzo mocno żeby nic sie podczas jazdy nie odkreciło.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 17:41 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:43 
*

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:15
Posty: 162
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Jak chcesz mocno dokręcić to przykręć pneumatykiem i posmaruj smarem do gwintów a jak nie masz tego i tego to idź do mechanika dasz mu browara i przykręci.




_________________

Mój >> BLOG <<
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 23:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Od kiedy to się pneumatem przykręca wariator?? a potem dlaczego się gwint zerwał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 0:20 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 21:01
Posty: 33
Pojazd:
Ja zawsze dokręcam ręcznie i nigdy żadnego gwintu na wale nie zerwałem a rolki zmieniałem bardzo często.


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 0:20 przez coniq666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 0:24 
*

Rejestracja: 15 lip 2011, 13:35
Posty: 23
Pojazd:
ja odkrecam czasami po 15razy dziennie i nic sie nie dzieje a wałek ma z 15lat...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 0:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to macie szczescie ;p ja nie miałem ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 0:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 9:53
Posty: 60
Lokalizacja: Wlkp ;>
Pojazd:
Ja raz odkręcałem i luz na wale i uj xD Zonk jak nie wiem co ;D Blokada buzetti do p/g ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 7:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Ja zerwałem gwint na seryjnym wale :D i od tego czasu stosuje klucz dynamometryczny + blokada tłoka
Siła dokręcenia wg książki serwisowej Yamahy:
Od strony wariatora 33,5Nm
Od strony magneta 37Nm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 7:20 
*

Rejestracja: 16 maja 2011, 17:10
Posty: 22
Pojazd:
hmm to lepiej jest odkręcać i dokręcać wario ręcznie niż pneumatem ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 7:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Nom najlepiej bo na kluczy dynamometrycznym ustawiasz sobie sile i jak jest za dużo to klucz ci jakby odbija do tyłu i robi pstyk :D

Niestety taki klucz w miarę dobry kosztuje ok 200zł(Mój ma zakres od 10 do 80Nm), ale polecam ten zakup, ponieważ nigdzie nie pozrywasz gwintów ani nic nieukrecisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 9:24 
*

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:15
Posty: 162
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Jak zrobisz to ręcznie to może sie odkręcić w czasie jazdy a potem skutera musisz pchać do domu. Ja tak miałem :)




_________________

Mój >> BLOG <<
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Kolego odkręciło ci się bo za słabo przykręciłeś :D, a jak dynamometrycznym przykręcasz i wiesz jak mocno ma być to niema bata by się odkręciło


Ostatnio zmieniony 17 lip 2011, 9:44 przez Suchy..., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 13:31 
*

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:15
Posty: 162
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
No prawda prawda. Zgadzam się ale i tak to robię pneumatykiem




_________________

Mój >> BLOG <<
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Sory za odkop ;p. Zerwany gwint można normalnie nagwintować bez problemów większych? Zablokować blokadą tłoka i nagwintować na mniejszą nakrętkę??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy