Dzisiaj jest 06 lut 2025, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dzwon sprezgła
Post: 20 mar 2009, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam chciał bym sie dowiedzieć jak sie sprawuje Dzwon Polini Speed. CHodzi mi prezde wszystkim o to czy przy seryjnym cylku te dzwony sie szybko przebarwiają, i czy sie robią miekkie albo coś w tym stylu po chwili jazdy.




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 19:56 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Seria ci się tak szybko nie zużyje,a co mówić Polini Speed.Słyszałem że to jest dobry dzown,ale nie lepiej kupić Stage6?? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ten dzwon ma pracować ze sprzegłem serią + sportowe sprezynki. Teraz mam taki problem ze speed na zimno rusza wspaniale, lecz gdy dzwon ( seria 14k km) sie rozgrezje to jes robi miekki i nie działa to tak jak powinno. I tu moje pytanie czy ktoś ma ten dzwon i jak sie spisuje ;]




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
pyra666 pisze:
ten dzwon ma pracować ze sprzegłem serią + sportowe sprezynki.
Niniejsza opinia nie dotyczy autora cytowanego urywka.Jak masz np z tyłu hamulec bębnowy i założyłeś sportową oponę czy w związku z tym wymieniasz felgę na taką ze sportowym bębnem hamulcowym.Dzwon jest dzwonem chociażby nazywał się ,,do lotów miedzy planetarnych".Jakby był z ceramiczną wkładka,wtedy można mówić o jakiejś różnicy.A zamiast wpatrywać sie w kolor dzwonu radzę zauważyć na dzwonie rodzaj płaszcza z blachy,która jest na tyle cienka ze to tylko ta blacha zmienia kolor :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:20 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Mycen,
Przeciesz to nie chodzi o znajomość materiałoznawstwa, a o "szpan" i własne Ego , bo niby jak "seria " ma się szybciej zużyć?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie chodzi mi tu konkretnie o kolor, generalnie mój seryjny dzwon ma idealny kolor po 14tyś żadnych przebarwień. Dałem to jako przykład ponieważ coś takiego mówi o przegrzaniu materiału, a jak wiadomo wtedy on traci swoje właściwości. Nie jest ważne jaki bedzie miał on kolor tylko czy zachowam dobry start na zimnym dzwonie, jak i na rozgrzanym. Sportowe cześci robi sie inaczej używa sie innych materiałów. Nie bez powodu w co drugim komentarzu jest napisane ze sportowe dzwony są dużo lżejsze od seryjnych. CHodzi mi tu o to czy on bedzie włąsnie taki czy to tylko bedzie wywalanie kasy.



adames pisze:
Mycen,
Przeciesz to nie chodzi o znajomość materiałoznawstwa, a o "szpan" i własne Ego , bo niby jak "seria " ma się szybciej zużyć?


Nie rozumiem tego. Co masz na myśli mówiąc "szpan" ?




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 23:05 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Po prostu większość urzytkowników skuta "lepiej" cię czuje jak kupi sobie jakąś nową część , wyda trochę kasy i będzie się chwalić jakie to części wymieniła . Pytanie tylko czy wszystkie te części trzeba wymieniać? Rozumiem jak kupuje się nowe wario , rolki czy pasek, jak wymienia się cylka czy dysze , ale nie wszystko trzeba wymieniać, no chyba , że ma się dużo kasy i nie wie się na co ją wydać.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2009, 22:44
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
adames pisze:
Po prostu większość urzytkowników skuta "lepiej" cię czuje jak kupi sobie jakąś nową część , wyda trochę kasy i będzie się chwalić jakie to części wymieniła . Pytanie tylko czy wszystkie te części trzeba wymieniać? Rozumiem jak kupuje się nowe wario , rolki czy pasek, jak wymienia się cylka czy dysze , ale nie wszystko trzeba wymieniać, no chyba , że ma się dużo kasy i nie wie się na co ją wydać.



Ale czy temat dotyczy tego?? co to ma do rzeczy?? Zamierzam poprawić sobie konfort podróżowania a nie szpanowac prezd kolegami. gdybym chciał szpanowac to już bym go kupił a nie pytał Was o zdanie czy to sie sprawdzi...


Edit Porsił bym o wypowiedź uzytkowników tygo dzwonu oraz innych ( polini evolutio, S6 wingcoller).




_________________

Speedfight II LC ;]

Yasuni R carbon
Hebo NG
Pasek Polini Race
dysza 58, rolki 4.9g, centralka +15%
V-max 89-92


Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 16:47 przez pyra666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Zależy na jaki poziom chcesz przerobić skuter.?? Jeżeli chcesz mieć przynajmniej sport to weź se kup polini taki jak jest na mielochu. Dobrze działa pod seryjne no i też może działać po tuningu. PZDR. :cool:




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2009, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2008, 20:20
Posty: 30
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja mam S6 WC i sprawuje się naprawdę świetnie. Start się nie zmienia, nawetpo przejechaniu dość sporych odległości i generalnie ten dzwon polecam.

O tym, że jest on lepszy odinnych świadczy jego konstrukcja-nie trzeba być znawcą, żeby zauważyć, że jest on dodatkowo chłodzony- konkurencja tego nie robi-produkuje praktycznie serię i dokłada logo.
Zatem w jaki sposób ma się zmienić jego praca, czy np. blacha poliniego jest jakoś super lepsza od innych i się nie nagrzewa?

To jest moja opinia i ze swojej strony polecam Stage6! ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2009, 20:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2009, 15:59
Posty: 35
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Z dzwonami Polini speed nic się nie dzieje są one lżejsze od seryjnych nie odkształcają się itp . Jak byś kupił RMS to po 3 tyś km do wyrzucenia




_________________

Peugeot Speedfight 2 206 WRC
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... 2,50/46375

Potrzebujesz pomocy ???? Masz Awarie.
Pisz na gg chętnie pomogę!!!
Wykonuję kompletne remonty ,przeglądy i tuning silników PEUGEOT oraz zdejmuję blokady z skuterów!!!!

Tanio!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy