Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 22:17 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
leci tylko 72 bo ma kompresje mniejszą o 3.5 bara od normy i uwierz że jeśli spadek osiągów był spowodowany głównie tą nakrętką to ten skuter pojedzie 90 kmh realnych, zależy jeszcze jak bardzo go moduł blokuje.

poza tym keeway to jest całkowity chińczyk więc rakiety się nie spodziewam ale ludziom z mniejszym tuningiem latają szybciej niż mój więc to na pewno nie wina przełożeń.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 22:18 przez Mafioz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 22:26 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Zanim przykręcisz nakrętkę, najpierw odkręć głowicę i sprawdź stan uszczelki, na wszelki wypadek proponuję kupić nową. :wink:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2009, 23:36 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
już patrzyłem, na moje oko to stan jest dobry i jeszcze się nada, jest cała, nie jest urwana ani nic, powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2009, 20:28 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
dziś tą nakrętkę otrzymałem, zakręcam i tak kręcę tym i kręcę i cały czas tak łatwo idzie, to odkręcam s powrotem patrze na szpilke a ona taka jakby dłuższa od 3 pozostałych, no to ją wyjmuje i tylko na gwincie widzę resztki gwintu tego co powinien być w karterach, podczas jazdy musiał ten gwint puścić (nawet wiem kiedy bo nawet coś strzeliło, ale nie wiedziałem co teraz już wiem)
Także gwintu nie ma, będę chyba kombinował z rozwiercaniem na większy gwint i do tego jakąś tuleje wkręcić która w środku będzie miała taki gwint jak na szpilce.
Nie ma co wku***łem się na tego chinola... ciągle coś się psuje w nim -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2009, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
To Twój błąd że nie przykręciłeś głowicy, nawet jak skuter byłby niemiecki czy jakikolwiek inny to i tak by stało się to samo bo to tylko i wyłącznie Twoja wina.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 22:31 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
dobra, sprawa załatwiona, skuter skręcony i działa, teraz tylko regulacja napędu mnie nęka.
gaźnik został wyregulowany na dyszy 110 i stożku i świeca ma bardzo ładny kolor tylko jak włączę ssanie na wolnych obrotach to nadal mi gaśnie.

Wsadziłem też rolki 4.5g i przyśpieszenie praktycznie identyczne jak na rolkach 5.7g tylko że obroty duuużo wyższe więc wsadziłem s powrotem 5.7g a jak wyjąłem to te 4.5g po przejechaniu 2km już się lekko starły.
Teraz na rolkach 5.7 tylko dziwnie jeździ, tzn. raz v-max ma 75 a raz leci do 90 licznikowych przy czym nie przyśpiesza równo tylko do 40-50 idzie ładnie, potem spada z obrotów i po chwili znów na nie wchodzi i do maxa idzie już dużo wolniej, a na rolkach 4.5g to v-max jakoś 80 był i też od 50 się męczył.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 23:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Regulacja sprężyną.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 9:52 
*

Rejestracja: 09 mar 2009, 22:27
Posty: 21
Pojazd:
że niby jeszcze twardszą trzeba? już mam hebo +60%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 13:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Twardsza, miększa - nie wiem... Musisz spróbować obu. Wyreguluj też dobrze gaźnik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
A żeby ci skuter nie gasł to zwiększ obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy