Witam !
Mam pytanie co do tuningu tych 2 motorowerów, są one bardzo podobne, a nie chcieliśmy z kolegą zakładać osobnych postów, więc zdecydowaliśmy się na napisanie wspólnego postu.
1.Jak możemy stuningować motor za góra 1000 zł(dobrze gdyby nie było to od razu tylko systematycznie, może być nawet więcej), głównie na v-max, ale przyspieszenie również.
2. Kolega ma problem że gdy chce redukować z 4 biegu na 3 hamuje i z sprzęgłem przełącza na niższy bieg, motor gaśnie... czym to może być spowodowane, jego motorower to barton fighter, proszę o pomoc.
3. Kolega jak kupił motor nalał do niego ok. 4l benzyny, przejechał 60 km i już w baku są resztki benzyny (motorower pierwszy raz był tankowany), nie mogę sprawdzić dokładnego poziomu gdyż nie działa licznik pokazujący stan paliwa w baku.
4. Dlaczego jeżeli w fighterze trzyma się sprzęgło na luzie to silnik brzmi neutralnie, lecz jeżeli puści sprzęgło w skrzyni biegów coś tyrka, wydaje taki dziwny tyrkoczący/klikający dźwięk.
5. Od razu po kupieniu motoroweru (fighter) pod bakiem zwisa jakiś kabelek(wężyk) który nie jest do niczego przypięty, co to może być (jutro zamieszczę zdjęcie).
Za odpowiedzi z góry dziękuję, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 18:35 przez DJ pleXo, łącznie zmieniany 5 razy
|