Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2011, 21:25 
*

Rejestracja: 08 lip 2011, 21:15
Posty: 10
Pojazd:
Witajcie!
Mój model to Piaggio NRG Power PureJet 2005r (wtrysk), chłodzony cieczą.
Niestety skuter niedawno po prostu się zatrzymał. Jako że mam pewne doświadczenie (i sprzęt) w serwisowaniu skuterów, okazało się że jego kompresja wynosi 4 bary zamiast prawidłowych około 10. Po wymianie kompletnego cylindra z tłokiem, zmontowaniu i odpowietrzeniu maszyna dalej nie pali. Udało mi się go jakimś cudem zapalić jednak "szedł" tylko na wolnych obrotach. Obecnie już nie odpala.
Oba wtryski sprawdzone-sprawne.
Kompresor powietrza-sprawny.
Kody błędów:
3
4
5
6
7
8
Wszystkie związane z awarią przepustnicy TPU. Kable do ECU sprawdzone-sprawne.
Teraz rodzi się pytanie czy winna temu jest przepustnica? Moim zdaniem skuter powinien palić nawet przy awarii czujnika położenia przepustnicy. A może stawiać na ECU?
Pomóżcie panowie bo już nie daje z nim rady.


P.S. Przy okazji poszukuję posiadaczy tego modelu ze śląska.


Ostatnio zmieniony 20 lip 2011, 16:13 przez kejwior, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2011, 7:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Pisz do mnie na GG postaram się pomóc.
Też mam Powera na wtrysku




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 16:17 
*

Rejestracja: 08 lip 2011, 21:15
Posty: 10
Pojazd:
Po wymianie przepustnicy skuter nadal nie odpalał choć wszystkie błędy zostały usunięte z pamięci. Przez głupotę zajrzałem do kufra pod siedzeniem mojego klienta. Znalazłem tam 30 spalonych świec NGK CP9E. W tym momencie oczy wyszły mi z orbit. Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku że prawidłowa świeca do tego skutera to CPR8E a więc nie tylko słabsza ale także prawie 7 mm dłuższa! Zmieniłem świece i skuter hula aż miło! Zastanawia mnie tylko w jaki sposób skuter zrobił 19 tys km na tamtych swiecach? I który geniusz zalecił takowych stosowanie ;) Pozdrawiam Panowie, moze sie to komus przyda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy