Dzisiaj jest 26 sie 2025, 12:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2011, 7:38 
*

Rejestracja: 17 paź 2010, 20:47
Posty: 31
Lokalizacja: Czarnków/Lubasz WLKP
Pojazd:
Witam
mam Yamahe Aerox ...
Mam takei pytanie od czego zacząć tuning bo wiadomo że jak kupie wydech to potem cylek a jak teraz cylek to potem wydech
ale narazie chce wiedziec co lepsze efekty da na full seri wydech stage 6 PRo Replica Chrom czy Cylek Stage 6 Streetrace??
Co sądzicie !




_________________

Poszukuje szablonu do zrobienia nadkola Kymco zx 50


Pamiętaj życie masz tylko jedno ... Wiec maneta do końca ! !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 8:31 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
wydech da Ci więcej, potem wsadzisz cylek, bo tak to to szkoda cylindra. : )




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 8:31 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
Moim zdaniem powinieneś najpierw kupić cylinder bo to on da ci najwięcej a potem wydech chociażten do 70 to słaby.
A najlepiej to kup wariator np. malossi multivar sprzęgło np. Stage 6 true control i pasek jakiś mocniejszy a dopiero potem cylinder i lepszy wydech np yasuni R czy C16.




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 8:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
bartek2001, wiesz co Ty mówisz?
Sprzęgło stage6 true control i mocniejszy pasek? To co on od razu ma robić jakiegoś racinga?
I jeszcze do tego c16 dobre...
Widziałeś że chce cylinder Stage 6 Streetrace to po co mu c16 pod ten wydech trzeba robić dobry porting.
I takie sprzęgło do takiego setupu nie wykorzystało by swojego potencjału.
Moim zdaniem na początek wydech bo tak naprawdę od tłumnika zaczyna się tuning, możesz kupić jakiś "mocniejszy" da Ci pewnie sporo a później cylinder.
Cylinder jak i wydech w 2t dają najwięcej mocy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 9:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Pierwszye kup wydech a potem cylinder.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 10:04 
Zbanowany

Rejestracja: 18 lip 2011, 11:59
Posty: 42
Lokalizacja: Wir
Pojazd:
Magillax dałęm dla przykładu jak by chciał kiedyś robić mocniejszy tuning to nie musiał by tracić kasy




_________________

SETUP:
malossi multivar
tecnigas next r chrom
stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy