Dzisiaj jest 26 lut 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2011, 11:08 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 8:33
Posty: 14
Pojazd:
Witam ponownie,
rozebrałem cylinder i nie wygląda żeby miał jakieś rysy - zrobiłem zdjęcia, może oceńcie czy mam wymienić komplet czy tylko same pierścienie lub tłok + pierścienie

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Ipowiedzcie mi czy to jest cylinder żeliwny czy nicasilowy ??




_________________

mario


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 11:19 przez mario_82, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Wygląda na żeliwo, a jak jest kompresja tego cylindra? jak powyżej 8 to jeszcze pojeździ.




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 12:15 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 8:33
Posty: 14
Pojazd:
kompresja 7




_________________

mario




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
da rade:))




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
no a mnie się wydaje że to nie jest żeliwo lecz nicasil. ja bym ci radził żebyś wymienił sam tłok i pierścienie bez cylka. bo kompresja 7 to już mało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 14:13 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 8:33
Posty: 14
Pojazd:
I znowu wątpliowości, to żeliwo czy nicasil ?? Niech ktoś na 100% stwierdzi. Bo już mam mętlik w głowie i nie wiem co wymieniac. Czy sam tłok i pierścienie, czy zestaw kupić, czy jesli to żeliwo robić szlif




_________________

mario


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 14:15 przez mario_82, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
ja mam peugeocika vivacity rocznik 2003 i miałem oryginalnie montowany nicasil więc przypuszczam że u cb też jest nicasil bo cylek wygląda na identyczny ja u mnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 15:04
Posty: 118
Lokalizacja: Goleniów / Szczecin
Pojazd:
Sprawdz magnesem :D Jak przyciągnie = żeliwo , jak nie przyciągnie = alu lub zapytaj taty .




_________________

Mój Pojazd Speedfight 1 :
Dellorto 17,5 + Malossi E13 + kruciec polini
Polini speed control, Rolki polini
sprzęgło seria sprężynki zółte , centralka czerwona
Gianelli silience
Twist Control , Gaz Box
Ale skąd brać na Wache ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy