Dzisiaj jest 25 lut 2025, 23:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 14:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Darujcie sobie te kłótnie, wyzwiska.
Simmering nie ma wpływu na ciśnienie sprężania. Na logikę, to podczas sprężania wstępnego, kiedy simmering spełnia swoją funkcję okno wydechowe jest otwarte i w cylindrze panuje praktycznie żadne ciśnienie. Właściwe sprężanie mieszanki można powiedzieć, że zaczyna się, gdy tłok podczas wędrówki w kierunku zwrotu zewnętrznego (GMP) zamknie okno wydechowe, a wtedy simmering ma za zadanie tak utrzymać szczelność w skrzynce, aby została zassania mieszanka z gaźnika, a nie lewe powietrze.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Lewe powietrze spręża się inaczej niż mieszanka paliwowo-olejowo-powietrzna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Mi w kosiarce elektrycznej jak wypadły zimery to normalnie chodziła;/




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 18:55 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Ochh panowie... Co ma piernik do wiatraka? Ja ma NS mam wywalone uszczelniacze i jezdze, z tym ze dolewam oleju do skrzyni bo mi go przepala i wypluwa. Zmienie to w przyszłym tygodniu po koncercie i bedzie gites.




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Faktycznie tamta jest bez sensu bo jest dużo opinii. Trzeba by zrobić dokładne pomiary. Proponuję zakończyć dywagacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
albo niech ktos mądry przed wymiana uszczelniaczy zmiezy kompresje potem wywali szybko uszczelniacze i nadal na ciepłym silniku zrobi 2 pomiar . rozwiąże to kłopoty




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:21 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Myślisz ze komuś chce sie wywalać simering zeby komuś udowodnić?, pisałem od początku ze on gówno ma do kompresji.. to większość sie rzucała.


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 19:22 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 20:44 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Któryś to napisał, jeżeli tłok idzie do góry to dopóki nie zakrył okna wydechowego to kompresja sie nie tworzy tylko ucieka wydechem, jak pierscienie zakryją okno to wtedy robi sie nam takie zjawisko jak sprężanie ...




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy