Dzisiaj jest 07 paź 2024, 10:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lip 2011, 19:45 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 19:18
Posty: 5
Lokalizacja: Dębno
Pojazd:
Witam serdecznie jestem nowy na tym forum i mam problem .
Zacznę od początku Kupiłem 5 dni temu Skuterka Derbi Vamos 94r z tego co wiem silnik Morini był uszkodzony cylinder i tłok założyłem nopwy o pojemności 65cc i teraz zaczyna sie jazda z gażnikiem (MIKUNI COPR. ) gdyż na starym cylindzrze nie dostawał paliwa w ogóle a tu teraz raz go zalewa a raz w ogóle nie dostaje paliwa rozebrałem gaznik wyczyściłem dzieje sie to samo po odpaleniu nie trzyma niskich obrotów przejade się 2 metry ma buta niezłego i nagle zaczyna sie dławić i staje w miejscu, spadają obroty i wolgule prawie nie reaguje na gaz .

Myślałem że mieszanka oleju jest za duza bo strasznie kopcił więc zrobiłem mieszankę i odłonczyłem zbiorniczek oleju by nie pobierał dodatkowo niestety jest dalej to samo i do tego gdzies wycieka czarny gęsty czarny olej , po wykręceniu świecy jest zalana też właśnie tym olejem odkręciłem głowicę i okazało się że tłok cylinder cały jest w tym samym syfie czy poprzedni własciciel mugł być takim debilem i dolać silnika dwu suwa olej silnikowy od cztero sówa i dlatego sie tak dławi ?? bo nie może go przepalić ? czy coś w tym rodzaju ? bo ja juz nie mam żadnego pomysłu jezdziłem różnymi motorami ful crossem w 2T enduro ścigiem 600cc ustawiałem zawsze wszystko sam i było idealnie a tu mi wszystko sie wali i nie mam zielonego pojęcia mam takiego nerwa że chętnie bym go potpalił gdzieś na polu i taki by był finał :( przosze o pomoc jesli ktoś wie co moze mu dolegac pozdrawiam mile widziane odpiski nawet na gg numer podany w profilku . LG




_________________

--------------COBRA-------------Driver18-------------


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 19:47 przez Cobra23, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Sciagnij cylinder wylej olej z karterów załóz spowrotem daj iglice nizej bo go zalewa.I nie dawaj mu w pizd. bo go zatrzesz odpal go i niech pochodzi jakieś 15min na niskich potem go zgaś zeby odstykł i odpal znowu niech pochodzi kilk aminut i wtedy mozesz jezdzic.Ale docierac musisz go !!!!!




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 10:32 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 19:18
Posty: 5
Lokalizacja: Dębno
Pojazd:
wiem że musze go docierać :) tylko własnie nie miałem pojecia co mu się dzieje dzieki za info zobacze co i jak i się odezwę jeszcze raz dzięki :)


Problem rozwiązany !!
siolnik wypłukany benzynką i jest ok jedynie z miesznka przesadziłem i musz wache jutro zmienic ale jest juz ok dzieki za pomoc




_________________

--------------COBRA-------------Driver18-------------


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 20:24 przez Cobra23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy