Dzisiaj jest 30 lis 2024, 10:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:00 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Given,
nie napisałem że to kiepski olej
ale skoro można to samo kupić za normalny pieniądz to po co przepłacać ?
w ponad 90% baza jest ta sama , różni się tylko dodatkami


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 22:23 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Czytając wywiad z Woryną(powiniście wiedzieć kto to:) jeżeli nei to napsizcie) i on mówił ze ipone jest lepszy niz castrol :), a ten człowiek zna sie na 2t jak nikt inny :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 9:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
http://motor-tech.katowice.pl/ Technika>oleje

Bardzo dobry artykuł polecam!




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 11:01 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ipone osiagnal szczyt w olejach i robi nawet truskawkowe xD Motul stworzyl osobna firme tylko do produkcji olejow do 2T czyli IPONE :)
Najlepszy olej do 2T jaki moze byc. Castrole albo mobile nie moga obok tego stac a placi sie za nie ok 10-15zl mniej.
enduromaster, jesli tak twierdzisz to kup sobie mixol za 9zl i jezdzij :)
Przeciez baza ta sama tylko nazwa sie rozni, no i jaka oszczednosc :lol: :lol:




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 11:24 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 14:12 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
mixol nie jest syntetykiem
na midlandzie przejechałem ~50tys różnymi sprzętami dlatego go polecam

a artykuł onetowy, wszystko o olejach do 4t
do 2t bardzo ciężko cokolwiek zaleźć chociaż należy bardzo sceptycznie podchodzić do takich newsów, tak jak testy auto świata, pieniądz rządzi światem
np. http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 14:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
orientuje się ktoś jaka jest dysza w odblokowanych 125cc ? np w nsr 125 albo w tzr 125 lub w rs 125




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
w nsr jest dysza głonwa 6 mm zablokowana to 132 a odblokowana 138,




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 16:22 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
a w mito




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:07
Posty: 100
Lokalizacja: Gracze
Pojazd:
mito nie miałem to nie wiem,ale większe to na pewno bo jak sie nie mylę tam jest gaźnik 32 czy 34mm a nsr ma 28;p




_________________

Neos stunt rakieta

http://imageshack.us/photo/my-images/51/escorte.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 16:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ja w cagivie full odblokowanej mam 158 bodajże w gaźniku 34mm




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 lip 2011, 16:46 przez Given, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 18:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
ja czegoś nie kminie mam tzr 125 dysza była 190 i zmniejszyłem na 165 i niby chodzi dobrze




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 19:16 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
lewandowski25, no 190 to zdecydowanie za duza miales ; ) Jakie spalanie bylo?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Ja w rs 125 na gaźniku 28mm miałem dyszę 170 i jeździła jak poryta - 5,5s do 100 km/h :) W Mito 125 na 28mm mam 130 główną i też jeździ w miarę dobrze ( długie przełożenia ). Jeżeli chodzi o gaźnik 34mm to 150+ musi być.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 21:05 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
maly66625, tylko jakie spalanie wtedy miales :D?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 21:32 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
maly66625, dziwne... bo większość RSek zalewa na dyszy 150.. a Twoja niby %^$#^&%$%


Nie klnij !
/seku145


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 10:48 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 21:36 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No jak seryjnie jest 130 z groszami a ty miales 170... Moze jakis sportowy tlumik itp?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Dante182, 9 Litrów przy ostrej jeździe ( innej nie było).

TeDeX, Możesz nie wierzyć, trudno.

Dante182, Full seria, wersja MP, cylinder Nicasil + wybebeszony dyfuzor.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 9:26 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
damianek, Ja w mito mam gaźnik 28mn dellorto. Do tego mam kompletny wydech arrow. I gdzie mogę kupić gaźnik 34,35mn do cagivy mito. Bo szukałem na allegro i nie ma nigdzie.I o co chodzi z tą świeca
Cytuj:
dedykowaną do odblokowanych modeli (teraz posiadam br8es a ma być br10es).




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 9:27 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 9:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Oskar., Szukaj Mito Evo na części w wersji CRC, tam takowe były montowane. Możesz także rozglądnąć się po Apriliach Rs GS - one także miały ten sam gaźnik.




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 10:27 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Ten gaźnik podejdzie
-klik
-klik
I czym różni się ta świeca 8 od 10:?:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 10:29 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy