Dzisiaj jest 04 lut 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2009, 17:27 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Witam. Posiadam LeoVinceZX lecz mam problem z jego porzadnym uszczelnieniem, i uszczelki przepuszczaja i jest glosny i glos wydobywa sie tez tam gdzie mocowanie a więc probowalem uszczelki od Fiata 126p, nie pomaga. Wczoraj wlozylem od Simsona taka miedziana, bylo ok przez 1 minute, i potem sie przesunela i zaczela przepuszczac (niewiem co zrobic aby ona sie nieprzesunela... teraz ta uszczelka juz niema swoich poczatkowych wlasciwosci gdyz ulegla splaszczeniu i musialbym kupic nowa (sa tanie). Dzisaij kupilem w hydraulicznym uszczelke taka okragla z Krynkielitu (czy jakos tak) i rowniez za dobrze nie uszczelaja, mysle ze taka uszczelka powinna byc na ksztalt tego jak od fiata 126p (lecz grubsza od niej). Podpowiedzcie z jakiego materialu najlepiej uszczelnic, jak najmniejszym kosztem.

Prosze o pomoc. Pozdrawiam.




_________________

KKS Lech Poznan!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Ja kupiłem u P. Mielocha uszczelkę wydechu, a sam wydech powierzchownie uszczelniłem "Ośmiorniczką". Nie śmiać się tylko. To działa. Wytrzymuje temp. i nie wykrusza się.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 17:50 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
Ja kupiłem u P. Mielocha uszczelkę wydechu, a sam wydech powierzchownie uszczelniłem "Ośmiorniczką". Nie śmiać się tylko. To działa. Wytrzymuje temp. i nie wykrusza się.


W najblizszym czasie nieprzewiduje zakupow u Panstwa Mieloch, dlatego to niewchodzi w gre, a mozesz podac ktora uszczelke kupiles? A z ta osmiorniczka dlugo Ci tak trzyma juz? Moze kupie uszczelke od Simsona + Osmiorniczka i bedzie moze ok.. :))




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 19:04 
*

Rejestracja: 03 lip 2008, 6:54
Posty: 82
Lokalizacja: węgrów
Pojazd:
z obu stron uszczelki silikon nałóż,niema bata musi trzymac
jak przykrecasz to najpierw do cylka a pozniej tą reszte mocowan z tyłu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 19:15 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Ja ta podkladke z Kryngielitu, na smar przytwierdzam do cylka i potem przykrecam wydech, robie tak zeby to sie nieprzesunelo itp. Jutro pojde kupic silikon wysokotemperaturowy i najwyzej od simsona uszczelke jeszcze jedna no musi to smigac bo niewiem juz sam :D Hehe :) Pozdro




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 20:55 
*

Rejestracja: 03 sie 2008, 8:52
Posty: 38
Lokalizacja: Łuków woj. Lubelskie
Pojazd:
http://moto.allegro.pl/item575538330_ba ... mikow.html
Takie coś polecam. ;) mi pomogło i to bardzo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Ja polecam zrobić uszczelkę z klingierytu ! Sam sobie taką zrobiłem i jest OK. Nowa uszczelka mi przepuszczała a ta, którą sobie sam zrobiłem nie przepuszcza. Polecam zrobić z tego bo silikon po jakimś czasie wydmucha albo spali. Tylko klingieryt :cool: Prosto, szybko i szczelnie :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 15:00 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Przede wszystkim musisz sprawdzić czy obie powierzchnie , tłumika i cylka , są wzgledem ciebie równo ułożone. Najlepiej bez uszczelki sprawdzić czy przylegają do siebie . Jeżeli są pod kątem, to będziesz miał problem z uszczelnieniem, postaraj się dobrze dopasować rurę tłumika . Może najpierw dokręć tłumik do cylka , a potem do wachacza czy ramy (nie wiem jak masz mocowanie). Uszczelki oprócz klingerytu, możesz zrobić również z teflonu, polonitu a najlepiej wg. mnie zrobić miedzianą. Tylko jeżeli sam robisz taką uszczelkę to nagrzej ją nad palnikiem gazowym i szybko wrzuć do wody, będzie wtedy miękka




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 15:22 
*

Rejestracja: 14 mar 2009, 14:55
Posty: 3
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice to na mielochu znajdziesz i będzie git. Jesli chodzi o końcówke wydechu no to ja miałem problem do mojego leovince TT... nie mogłem jej nigdzie znaleść. Stanęło na uszczelce termodpornej, dobrze ustaw i mocno przykręc. JEsli chodzi o sylikon to jest to rozwiązanie na jakies 100km moze nawet nie.




_________________

Motor jest Bogiem
Szybkość nałogiem
Tuning zabawą
Freestyle podstawą ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 16:46 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
GTiEdition pisze:
jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice to na mielochu znajdziesz i będzie git. Jesli chodzi o końcówke wydechu no to ja miałem problem do mojego leovince TT... nie mogłem jej nigdzie znaleść. Stanęło na uszczelce termodpornej, dobrze ustaw i mocno przykręc. JEsli chodzi o sylikon to jest to rozwiązanie na jakies 100km moze nawet nie.


Gdzie dostane taka uszczelke termoodporną? I to jest w jakims arkuszu uszczelka, ze moge samemu ja wyciac na odpowiedni ksztalt?




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2009, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Eh.. Dziś tak się przyjrzałem tej uszczelce mojej i mam wrażenie, że ona jest wykonana z jakby sreberek z czekolady :P Przynajmniej z takiego materiału, to jest dokładnie sprasowane i tyle.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 20:27 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
owiń starą uszczelkę folią aluminiową i też będzie git ;] (przetestowane)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 19:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Powodzenia ....

Rozwiązanie na max 100km. Nawet nie !

Jeśli już coś robić to robić to porządnie, a nie pierdzielić się z folią aluminiową.

Ja zrobiłem z klingierytu i jest super. Nic nie przepuszcza.

Pozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Ja także dorobilem uszczelke z klingierytu i jest idealnie. Tylko musisz dobrać odpowiednią grubość




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 20:13 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
faciu3 pisze:
ozwiązanie na max 100km. Nawet nie !



chcesz się założyć że nie ? Zobacz ile folia aluminiowa wytrzymuje w piekarnikach itd , a jeżeli on nie może od dłuższego czasu uszczelnić , to folia się nada , ponieważ dopasuje się do nierówności itd ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 20:19 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Gdyby jeszcze w cylku nie było żadnego ciśnienia, to pewnie folia by wytrzymała, ale nie zapominaj o kompresji.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 21:00 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
adames pisze:
Gdyby jeszcze w cylku nie było żadnego ciśnienia, to pewnie folia by wytrzymała, ale nie zapominaj o kompresji.


Wielki znawca , wiedza czysto teoretyczna ... najpierw sprawdź czy to działa , później pisz że to zły pomysł ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 21:05 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Chłopie !!! o jakiej wiedzy teoretycznej piszesz ! Pewnie nie widziałeś jeszcze w swoim życiu w y d m u c h a n e j uszczelki z pod głowicy. A jeżeli tak to powiedz co ją wydmuchało? może w/g Ciebie pęd wiatru?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 20:32 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Wyslal by mi ktos ten klingieryt? Bo niewiem gdzie to kupic, a uszczelki te miedziane od simsona to tak jakby jedno razowe, raz zle skrece tlumnik i po uszczelce ;/ PRosze o pomoc.

Albo mowcie gdzie to kupic, bo niemam pomyslu, jaka firma to robi albo cos (potrzebuje kupic w okolicy Kępna - wielkopolskie)




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 20:36 
*

Rejestracja: 03 lip 2008, 6:54
Posty: 82
Lokalizacja: węgrów
Pojazd:
ale wy macie problemy....
kup uszczelkę uniwersalną np.tą z mielocha,przy zakładaniu obsmaruj z 2 stron uszczelki silikonem wysokotemperaturowym,mocno skręć,poczekaj z 1 godzine i jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy