Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2011, 22:41 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Witam wszystkich ! Mam do was pytanie, nie wiem czy w dobrym temacie, ale jestem zdesperowany. Posiadam Piaggio Nrg mc3 rok 2004 przejechane około 13 tyś km. Jestem trzecim właścicielem skuter najwyraźniej jest wypadkowy, ponieważ ma mocno wygięty hamulec i pęknięte plastiki od dołu, oraz coś nie tak jest z kierownicą ponieważ jadę prosto lecz nie mogę jeździć bez trzymanki(chciałem sprawdzić) ponieważ ściąga mnie na lewo. Przejechałem na nim około 500 km(aktualnie ja przejechałem około 1800KM) i wymieniłem wariator na top racing i rolki są bodajże 6g ale nie jestem pewien oraz wymieniłem tłumik na tecnigas. Oleju dolewam regularnie. I zaczęły mi się problemy aczkolwiek skuter stracił na osiągach jedzie około 65 km/h a o przyspieszeniu nie wspomnę do 50km/h potrzebuje około 10sec gdzie na sam start potrzebuje prawie dokręcić manetkę do samego końca żeby ruszyć z miejsca ! Wiem że nie mam blokad w tłumiku oraz co mnie bardzo dziwi obroty NIGDY nie przekroczą 5,5 tys. Co jest nie tak ? uprzedzam że jestem bardzo zielony, jeżeli ktoś chciałby mi pomóc podałbym nr gg. Skuter jest chłodzony cieczą.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 6:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku? Wcześniej ile jechał i do jakich obrotów się wkręcał? Do ilu dochodzi ci wskazówka poziomu temperatury?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Zacznij od wyczyszczenia gaźnika :)
I zrób fotkę świecy po przejechaniu dłuższego dystansu.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 10:34 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 12:41 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
przez wybite amortyzatory z przodu może skręcać lekko




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 15:55 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Grzes192837465 Może te amortyzatory jakoś wyrównać ?

Radkowy jak wspominałem ejstem kompletnie zielony ;D mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić ?

bmw-96 tak i na ciepłym i na zimnym, nieraz po przejechaniu pewnego dystansu mi gaśnie a czasem nie. Wcześniej napewno szybciej ruszał i szybciej uzyskiwał prędkość około 80 km/h teraz żeby tyle pojechać muszę się złożyć i dosyć długo rozpędzać tak jak mówię obrotomierz NIGDY nie przekroczył 5-5,5tys nawet jak go postawie na nóżkę. z temperaturą jest w porządku ponieważ jeszcze nigdy nawet wskazówka nie doszła do połowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:15
Posty: 100
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
ja też mam skuter po wypatku 1 właściel musiał w cos uderzyc cały pszód rozbity mi to nie pszeszkadzia ale jak chamujesz przednim to scioga ci bardzio przód ?


Warn za pisownię. Bez przesady.
Booyaka


Ostatnio zmieniony 19 lip 2011, 13:49 przez Speed89, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Speed89, lepiej już nic nie pisz!!
Baltazarrrr, co do czyszczenia gaźnika to proszę link: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=107397
później go wyreguluj: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Dodatkowo czyszcząc gaźnik możesz sprawdzić jaką masz dysze główną(pisze na niej).
Po tych czynnościach wsiadaj przejedź się i zobacz czy problem nadal występuje.Przyjedź do domu po mniej więcej 5 km jazdy i wykręć swiecę.Podaj jej kolor lub zrób fotkę i dalej będziemy myśleć.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Speed89 w ogóle nie wiem o co ci chodzi...

bmw-96 Dziękuję za radę, postąpie według tych wskazówek :) Jak znajdę czas to to zrobię, ale czy w trakcie sezonu opłaca mi się robić takie zabiegi ? Długo one trwają i czy jest możliwość że coś spiernicze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 13:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zawsze jest, nie trwa to długo jednak lepiej za pierwszym razem się nie spiesz.
Jeśli nic nie zrobisz to też może się spierniczyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 14:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Speed89 pisze:
jak chamujesz przednim to scioga ci bardzio przód ?


Haha ale jajca, jak hamujesz puszczając kierownice? Zawsze będzie ściągać to jest jednoślad, ma tarcze z zaciskiem po lewej stronie i będzie go ściągać w lewo podczas hamowania. Nie kminie takich ludzi jak ty. Wróć do podstawówki i naucz się pisać :wink:




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kamilos895, Pierwsze słyszę :shock:
Zastanawiam się czy kiedykolwiek zacisk na oczy widziałeś. W Twoim jest jeden klocek?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 17:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Booyaka, za kogo ty mnie uważasz? Myślisz że ja nie wiem jak wygląda zacisk i klocek Haha. Dobrze wiesz że tarcza i zacisk swoje ważą a w 50-kach nie były montowane podwójne tarcze. Masz tarcze i zacisk a to przeważa jedną stronę, z drugiej strony koła jest tylko ślimak prędkościomierza.
Jak to mówią nie ucz ojca dzieci robić.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:59 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Baltazarrrr wystarczy wimienić uszczelniacze




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Czyli stawiasz taką tezę, że 3/4 motocykli jest źle wyważonych?
Czy znowu Ty znasz prawdziszą prawdę i występuje to tylko w skuterach... :roll:
Daruj już sobie.
Jak chcesz chłopie hamować z puszczoną kierownicą? Jechać się da, więc żadna waga zacisku czy czegokolwiek innego nie dyskwalifikuje wyważenia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:38 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Dzisiaj wyczyściłem filtr powietrza i na początku już tak nie muli(było takie pierdzenie i z trochę się dusił) , chociaż kiedyś i tak na pewno szybciej ruszał. Jak znajdę więcej czasu pobawię się z gaźnikiem lub okaże się że po prostu zmienię rolki na lżejsze, wątpię, że u mnie nie da się wycisnąć więcej niż 80 km/h ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 23:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Booyaka, Jesteś moderatorem a nawet czytać dokładnie nie umiesz. Chyba się nie rozumiemy, wszystko jest dobrze wyważone i każdy dobrze o tym wie. Szukasz byle jakiej zaczepki :|




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 12:21 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Oto zdjęcie świecy przed zabiegiem czyszczenia gaźnika:
Obrazek
a to zdjęcie gaźnika po zabiegu:
Obrazek
Wnioski ?
Żadnej różnicy nie ma :) Teraz tak jakby ciężej go odpalić z kopki ponieważ akumulator jest stary i go wymieniam niedługo. Kolega dobrze wyregulował gaźnik nie gaśnie mi już, ale ani prędkość ani obroty(strzałka nawet nie drgnie przy 5tyś obrotów) się nie zwiększyły. Co dalej ? Zwiększyć dyszę z 56 na 66 ? Może jest blokada na tulejce, albo coś ? :(
PS: widać fotki ?


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 12:27 przez Baltazarrrr, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 15:24 
*

Rejestracja: 17 lip 2011, 22:28
Posty: 11
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Teraz w ogóle nie chce mi odpalic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy