Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2011, 15:44 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
witam posziadam gilera typhoon 50 z 2003r i zginęła mi iskra, z modułu również nie wychodzzi prąd, przewody które wychodzą od magneta były tak zajechane że izolacja zostawała mi na palcach gdy wymieniłem te 4 od kości raz odpalił przejechałem ze 2km ale po zgaszeniu znowu brak iskry (nie wymieniałem całych tylko dosztukowałem wzamian za odcięte. Co jest nie tak ?? coś się zalało? a może moduł padł ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 16:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jeśli nie wychodzi modułu prąd to moduł będzie raczej do wymiany nie?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:30 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
no teżmi się tak wydaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wcale nie, on może po prostu sam tego prądu nie dostawać. Przelutuj kable na nowe, bo lubią przebijać w miejscu, gdzie są złączone opaską zaciskową.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
gdy ja tak miałem, winny był moduł.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 6:50 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
moduł i tak już zamówiłem bo miałem chyba seryjny (z blokadą) a teraz rozblokowany "RMS" , a co moze oznaczać jak zdjąłem tą gume co jest na przewodzie zapłonowym i tam było mokro tak jakby coś oleistego

EDIT:

A przewody były dosztukowane prawie od samej pokrywy silnika, gdyż niemiałem ściągacza do magneta aby się dostać do ich początku

sprawdze miernikiem/próbówką czy w tych przewodach jest prą które dochodzą do modułu (op prawej RED WHITE GREEN )

wie ktoś może jaka będzie średnica gwintu na kole zamachowym do wkręcenia ściągacza ?? w moim nie sprawdze bo stoi 40 km odemnie


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 9:48 przez baran63, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 9:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Ściągacz koła magnesowego RMS...

Dostępny:
27x1mm Minarelli / Suzuki
26x1mm Piaggio / Gilera / Honda
28x1mm Kymco




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:49 
*

Rejestracja: 25 lip 2011, 15:13
Posty: 53
Lokalizacja: płock
Pojazd:
Booyaka pisze:
Cytuj:
Ściągacz koła magnesowego RMS...

Dostępny:
27x1mm Minarelli / Suzuki
26x1mm Piaggio / Gilera / Honda
28x1mm Kymco



ok tak jak myslałem 26 a co do reszty ??


http://allegro.pl/quantum-keeway-skuter ... 35392.html ten będzie się nadawał?? lewoskrętny musi być ??


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 13:12 przez baran63, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy