Dzisiaj jest 26 lut 2025, 17:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2011, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
a wiec mój problem jest taki:
kopiłem dzisiaj speeda II LC 2005r.
i podczas kupna przejechałem się kawałek ale nie było w nim paliwa wiec za długo nie jeździłem.
ale po przywiezieniu go do domu i wlaniu paliwa chciałem się przejechać
przejechałem może 500m a motor zrobił "buuuuu" i przestał jechać, lecz nie gasł poczekałem kilka sekund i znowu jechał ale po kilku takich przejazdach całkowicie zgasł i nie chciał odpalić

rozkręciłem go żeby sprawdzić świece: iskra była. nie była zalana odziwo nawet nie było na niej żadnych śladów zęby pracowała, tylko była całkowicie suchutka.
później wziąłem się za gaźnik: wyjąłem go i wyczyściłem ale nadal to samo.

wkurzyłem się i zostawiłem na godzinę. później poszedłem znowu do niego zatkałem szmatka ta rurkę w filtrze powietrza i po kilkunastu kopach odpalał normalnie tylko miał bardzo małe obroty na postoju wiec ucieszony wsiadłem się przejechać i znowu było to samo:( zaczęło go mulic i zgasł:(


możliwe ze to wina kranika????


ps. gość od którego kupiłem go mówił ze kompresja na tłoko wynosi 10b wiec to na pewno nie wina tłoka ani pierścionków

i przepraszam ze tak się rozpisałem ale chciałem wszystko dokładnie opisać:)

pilnie potrzebuje odpowiedzi i liczę na was:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
xpiterx pisze:
przepraszam ze tak się rozpisałem ale chciałem wszystko dokładnie opisać:)


i dobrze przynajmniej wiemy co się dokładnie stało :)

Cytuj:
ps. gość od którego kupiłem go mówił ze kompresja na tłoko wynosi 10b wiec to na pewno nie wina tłoka ani pierścionków


coś nie wierzę by tyle wynosiła jak 10-11 bar wynosi na nówka cylku :)

a według mnie wina nie leży po stronie kranika tylko przy regulacji gaźnika trzeba zwiększyć dawkę mieszanki :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
a powiesz mi dokladniej ktora srobka jak krecic???:)




_________________

Kingway Hooligan-> Malaguti f10 full tuning-> Speedfight -> Jet Force TUNING
XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
przeczytaj poradniki na forum użyj opcji szukaj i wpisz regulacja gaźnika.


masz 2 śrubki jedna z sprężynką to jest od obrotów a druga ta trochę niżej od mieszanki :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
sprawdzi czy robi sobie mieszanke i czy masz olej bo jak nie to tłok ci puchnie




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 6:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
no wlasnie ja mam odlaczony dozownik bo byl popsuty. i sam mu robie mieszanke

i ja nie wiem czy to wina gaznika....
bo jego tak jakby zatykalo....

mialem wczesniej dokladnie ten sam problem w malaguti. tylko tam mi sie zatkal wezyk od podcisnienia i sie robilo duze cisnienie w zbiorniku paliwa i nie dosttawal paliwa.
zobacze moze to jednak problem z kranikiem, ale gaznik tez sprobuje wyregulowac:)


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 7:02 przez xpiterx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
no wiec zaszly pewnie zmiany.

wymienilem kranik i swiece i skuter teraz za kazdym razem normalnie odpala.

do 45 normalnie przyspiesza a pozniej go muli i gasnie. co to moze byc???




_________________

Kingway Hooligan-> Malaguti f10 full tuning-> Speedfight -> Jet Force TUNING
XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 15:33 
*

Rejestracja: 23 lip 2011, 17:06
Posty: 13
Lokalizacja: Ciszkowo
Pojazd:
Regulacja i jeszcze raz regulacja:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 17:33
Posty: 36
Lokalizacja: Przysucha
Pojazd:
spróbuj iglice jeszcze ustawić tzn. opuścić w dół o jeden




_________________

Buxy/Speedake/Zenith :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
skuter oddany do mechanika

i nie mam mozliwosci regulacji iglicy




_________________

Kingway Hooligan-> Malaguti f10 full tuning-> Speedfight -> Jet Force TUNING
XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy