Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2011, 15:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
Witam,
a więc mój setup to: peugeot xps
-cyl power force 70 sport
-gaźnik 17,5
-dysza prawie 100 nie pamiętam dokładnie ile
-wydech conti chr racing
mam może nie mały ale czy nie za mały v-max a wynosi 90km/h mierzone gpsem
znaczy się tych 90 nie mierzyłem ale do 50-60 pokazywał dobrze a dalej nie mierzyłem bo jedną ręką musiałem kierować :ups:
Przełożenia 13/53 i opony crossowe ale nie ma takich kostek wysokich te oryginalnie montowane pirelli czy jakoś tak troche zjechane a więc co powoduje taki v-max nie jest mały ale czy nie powinien być wyższy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 17:17 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:07
Posty: 76
Pojazd:
Jak dotre swojego to zmierze mojego v maxa na power forcie 70 i dyszy 92 ;) I jak się nie wyjasni do tego czasu, to dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 17:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Może te PF coś mają bo u mnie na nim też v-max ok. 90-95...

Tylko wydech muszę zmienić ale na poprzednim cylu śmigał super na tym wydechu...

Dziwna sprawa...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 18:20 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
czyżby te cylki takie az słabe były??




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Power force to chiński cylinder. Ale osiągi powinny być wyższe o jakieś 10-15km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 21:09 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Cheldoro96 pisze:
Power force to chiński cylinder. Ale osiągi powinny być wyższe o jakieś 10-15km.

No troszke lepszy bo Taiwan ale w przypadku krychy to przy jego setupie to powinno to latac ok 110-120




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
no i mi poprawiło o te okoł 10 kmh bo wcześniej v-max to jakies 80 ale nie wime na ile to 80 było prawdziwe. a więc powiedzmy ze moze o te 10 w porywach do 15 poprawił
Ale to przecież mało po tyle to serie lecą. ; / A przecież też mam niezły setup to powinien więcej iśc według mnie. No ale tu juz realny v-max a nie zawyżany.
Może kostki (opony) i przełożenia raczej na moc tak zmiejszają v-max? bo przyspieszenie to ma nie powiem.
wisnia1995, nie powiedziałbym że słabe. Przy moim setupie moc jest te 90 to chwila moment jest.
Krycha0, masz krosowe opony i jakie przełożenia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
U mnie supermoto, am6, setupik:

leo vince v6
seryjny cylinder (tłok meteor)
17.5 dellorto (dysza 98)
polini airbox
zawór barikit, króciec tec
przełożenie 12/53

Poo maksymalnym złożeniu, bujaniu go przez 2-3km wg. gpsu wyszło 93. Chłopaki, w takich piździkach(za przeproszeniem, sam jeżdzę mx'em) często v-max rozchodzi się od pierdół typu opony, złożenie, ilośc oleju w beniea nawet wiatr. Ja mam oponi 100/80/17 i 120/70/17 i da się jeździć. Proponuje porzadnie wyregulować gaźnik, zalać dobrego paliwa/dobra mieszanka, złożyć się, gps w kieszeń i mierzyć!

Coś mało u was wychodzi...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
jaboleq, no to masz przełożenia bardziej na moc niż ja i do tego standardowy cyl (a pomiędzy standardowym a PF 70 jest dość duza różnica) i ci leci tyle co mój mniej więcej...
Jeśli sie jedzie pod wiatr to jest to opór dla takich motorkówi opony to tez ważne na super moto napewno by lepiej szedł
jaboleq, ty masz supermoto małe koła a ja duze enduro ja mam jakoś tak tył 110/70-80/18 a przód 80/80/21 moge sie mylić ale nie wiele bo z pamieci pisze..
i druga sprawa przy jakim przyśpieszeniu twoje moto osiaga te 90cos a przy jakim moje bo nie wiadomo w sumie jakiej 'jakości' jest te 90 cos ale to tak btw ;p

i ostatnie jakiego poziomu jest wydech leo vince v6? sport?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 23:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
nie wiem mój kumpel w sendzie ma air sala 80ccm, wydech polini for race(nie pamietam ile) to fakr przłożenia ma z krótkie bo na ostatnim biegu łapie mu maks obroty to wyszło mu 90km/h gps, jak zmieni te zębatki to sądze że ok. 100-110 będzie jechał, tak żeby przyspiecha była, nie wiem ale na moje rozumowanie, cyl 70 sport nie kręci dużo wiekszych obrotów a co zatym idzie nie zwiększa się dużo prędkośc obrotowa wałka zdawczego i co za tym idzie prędkość, więc bez zmiany przełożń nie nalezy oczekiwać jakiegoś mega vmaxa. wzrost o ok. 10-15 to chyba norma,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 23:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
kręci znacznie wyzsze obroty od serii ale świeżo po dotarciu o ile dobrze pamiętam szedł jakies 95 ; / moze mam za krótkie przełozenia bo na 5 mi 80 idzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Leo V6 to sport, od dołu mocy brak, górę ma piękną. te 93 wg. nawigacj, więc nie ma szans na oszukania licznika czy coś(którego i tak nie mam). Tą prędkość mogę uzyskać na odcinku hmmm 250m? Coś koło tego, nie mierzyłem nigdy. aaa, miałem podciągnięte okno wydechowe o 15*, też to wpływało na górną partię obrotów :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
A ja mam dobrej klasy wydech poziomu racing, cyl 70 sport i takie same osiągi? coś mi tu nie gra u mnie w moto co o tym sądzicie?
lub jaboleq ma takie dobre osiagii ale czytałem ze nawet ponad 100 idą enduro tylko pewnie koła super moto i przełożenia prawie ja w ścigaczach 50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 12:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
U mnie na wysokiej oponie (130/80/17) osiągał 89km/h, po zmianie na tą 120/70/17 dał radę te 93 ;) Spora róźnica może być, tymbardziej na kostkach. Na moja to masz małą dyszę, ja przy 50'tce mam minimalnie mniejszą. Stożek masz? Zarzuć mu stożek + dyszę 115 i sprawdzaj :) Pobaw się z gaźnikiem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
dysze ma troche za małą ale czy to może wpływa ca v-max? tak ze zmiejszy go o powiedzmy 5kmh? Nie chce stożka bo ni chce zeby buczał na poł wiochy :mrgreen:
Teraz przy tym wydechu chodzi niczym 125 :cool:
Dam dysze 115 to mi spali z 6 pewnie a teraz to tak poniżej 5
Z tyłu moge miec tez profil 70 ale chyba 80 z tego co pamiętam. A dodaj do tego to że mam kostki ale nie takie typowo crosowe te są takie delikatniejsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dysza ma znaczny wpływ na pracę silnika :) Jeśli ma za małą, nie wykręca takich obrotów. A stożek słychać tylko do rezonansu :D Jak dzisiaj będzie mi się chciało, to nagram jakiś film z jazdy po mieście.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
wąpie ze ma za małą bo obroty kręci WOW bardzo wysokie. Lecz przy v-maxie moze nie osiagac najwyższych obrotów ale wątpie. Ale nie chce zmienic na szosowe opony nie widzi mi sie supermoto za bardzo takie poł na poł moze kupie bo jednak tez duzo jeżdże po polnych drogach

zmieniłbym opony i dysze na większą to by poprawiło v-max o jakies 5 kmh może?
N ale kurde przy takim setupie powinien cos koło 100 isc może to wina przełożeń?
80 na 5 to nie dziwne? a tylko 90 v-max?


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 13:03 przez endurak123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 23:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
Odświeżam (jeśli za wcześnie to proszę dokleić pod stary post, a od razu usuwac jeśli można oczywiście :) )

I jeszcze cos czy uszkodzony wydech moze powodować ten nie za wysoki v-max?
mam malutką wgniotę
bede posiłkował sie zdjęciem z allegro http://img09.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1725302496 pomiędzy podnóżkiem a końcówką stopki hamulca mniej wiecej tam mam wgniecione delikatnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
odświeżam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
daj fotę swojej wgniotki bo co my mamy oceniać po idealnym wydechu

daj fotę bo dla ciebie mała wgniotka może być w rzeczywistość poważna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy