Dzisiaj jest 26 lut 2025, 12:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2011, 16:49 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Witam. Jako że jestem nowy na forum przywitam się. Jestem Kamil mieszkam niedaleko Krakowa i mam 14 lat. Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeot'a Jet Forca C-Tech (tak chyba nazywa się wersja gaźnikowa ;0) Więc przejdę do mojego problemu :( Gdy startuje skuterem pięknie idzie to 40 a potem ma co prawda przyspieszenie ale idzie straszliwie powoli... A gdy go kupiłem przyspieszał w oka mgnieniu do v-maxa :) W tej chwili też osiąga v-max lecz z większym trudem:( Mam 2 możliwości: Pierwsza filter ma przejechane 15 tyś a był wymieniany przy 9 tyś. A druga ostatnio kazałem koledze przedmuchać filtr kazałem mu go odkręcić od gaźnika i dmuchnąć kompresorem ale niestety on ściągnął te 2 rurki co są przyczepione do filtra i dmuchał tam! Czy to może być powodem straty mocy oraz czy nie przytał się cylinder? Jeśli tak to jaki polecacie Tec HQ 50 cc lub coś lepszego czy szlif i nowy tłok?

Pozdrawiam i liczę na szybko odpowiedź.
@Edit Gdyby trzeba było cylinder to co polecacie nie drogiego a dobrego o mocy takiej jak seria lub coś troszkę lepszego.


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 17:45 przez kamilczan, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:54 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
zmierz kompresje
umyj filtr
wyczyść i wyreguluj gaźnik
sprawdź rolki i pasek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 19:17 przez mate123, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Cytuj:
zmiesz


zmierz

mate123 pisze:
sprawć


sprawdź

popraw błędy...

a co do tematu to sprawdź to co napisał kolega wyżej :) może pomoże a jak nie to możesz jeszcze zobaczyć świece czy nie jest na wykończeniu wymieniając ją :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 19:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Było tak od początku ? Gaźnik do regulacji i prawdopodobnie też napęd. Sprężyna twardsza by się przydała. Seryjna pewnie już traci właściwości




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 7:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 7:12
Posty: 57
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nie wiem czemu ludzie uważacie że jak skuter osłabł to gaźnik do regulacji .. jak dobrze jeździł na tych ustawieniach to czemu teraz miało być inaczej... co najwyżej powinien wyczyścić gaźnik ... tia po 15 k tys. wypada wymienić pierścienie zdecydowanie wyczyścić filtr powietrza ... wyciągnij rolki jeśli masz na nich kant to je zważ na wadze i kup te same (rozmiar 16x13) Pewnie pasek też będziesz miał do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 8:38 
Zbanowany

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:53
Posty: 319
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
może to głupie ale jak u mnie w speedzie też się tak zrobiło tylko jak jechałem we dwóch to skuter dobrze rozpędzał się do 30 a później muł. Dopompowałem oponę i wszystko jest dobrze teraz we dwóch jadę 75km/h i nic nie trzeba było dłubac przy silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:02 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Dzięki za rady pójdę teraz sprawdzić pasek i rolki. Może dzwon się jeszcze przegrzał ?
Rozwale jeszcze filtr i sprawdze :P Filtr umyć w czym ?
A resztę sprawdzę jak tata przyjedzie bo nie wiem gdzie jest przyrząd do mierzenia kompresji.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:05 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
ja myje w benzynie a potem nasączam olejem ;i to musi wyschnąć nie wiem czy tak się robi
ale wpisz w googlach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 10:55 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Stosujesz jakiś specjalny olej ? Bo ja go wymyje go benzyną i potem w cieplej wodzie z płynem jeszcze raz benzyną poczekam jak wyschnie i olejem co o tym sądzisz ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
kamilczan,

nie lepiej kupić nowy filtr za 15 zł i tym olejem go namoczyć? :D nowy to nowy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
kamilczan, ja stosuje ten sam olej co wlewam do dozownika :D a ten sposób mycia co podałeś jest dobry i powinien pomóc :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 14:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
najlepiej w benzynie ekstrakcyjnej lub rozpuszczalniku.. Kazdy syf schodzi od razu bez szorowania




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 22:36 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie :) Cylek ;P Który najbardziej się opyla:
Nakaru
Standart ECO
Tec HQ 50cc
BGM nie wiem co to :P
Sceed 42

Lub podajcie jakieś wasze propozycje :) Filterek czysty ale nie założony :P Prawdopodobnie niedługo będzie nowa puszka :)
@Edit Roleczki dobre pasek też. Pozostaje tylko gazior i w najgorszym wypadku cylek ;[ Jeszcze jutro założę filtr i sprawdzę :)
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 22:45 przez kamilczan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 22:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Wydaje mi sie ze BGM dobra niemiecka firma. A moze walniesz 70 cc ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Na 70 cc wydaje mi się ze trzeba wydech wario i wał ale narazie nie ma $$$
Ale moze się mylę oświećcie mnie :)
@Edit
Już chodzi jak należy ale gąbka do wymiany jednak :P


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 11:29 przez kamilczan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy